۵ نفر
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
اعتراض قلعه‌نویی به اخراج عنایتی!/عکس

سرمربی گل‌گهر قصد داشت مانع از اخراج همتای خود در بازی با هوادار شود اما موفق نشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اواسط نیمه دوم دیدار هوادار و گل‌گهر سیرجان در چند صحنه داور مسابقه سوت‌هایی را زد که باعث اعتراض های شدید نیمکت نشینان تیم میزبان و به خصوص رضا عنایتی شد.
سرمربی هوادار که از تصمیمات داور ناراحت بود، اعتراض های شدیدی انجام داد و این اعتراض ها در دقیقه ۷۶ به اوج خود رسید. بالارفتن صدای عنایتی که باعث شد او از محوطه فنی خودش هم جلوتر برود، صدای نیمکت نشینان گل‌گهر و سعید الهویی مربی این تیم را در پی داشت.

اعتراض قلعه‌نویی به اخراج عنایتی!/عکس

همین موضوع منجر به یک درگیری لفظی میان دو نیمکت شد. در این لحظات داور کنار زمین آمد و با کارت قرمز رضا عنایتی و برخی نیمکت نشینان دیگر دو تیم را جریمه کرد.
نکته قابل توجه اینکه وقتی داور برای نشان دادن کارت قرمز به سرمربی هوادار به سمت خط طولی می‌آمد، امیر قلعه‌نویی سریعا وسط رفت و قصد داشت مانع از اخراج همتای خود شود. عنایتی چندین سال در استقلال و سپاهان شاگرد امیر قلعه‌نویی بوده و سرمربی باتجربه فوتبال هم قصد داشت معرفت را در حق شاگرد خود تمام کند اما در نهایت موفق نشد و سرمربی هوادار از زمین اخراج شد.

اعتراض قلعه‌نویی به اخراج عنایتی!/عکس

جالب اینکه عنایتی قصد بیرون رفتن از زمین را نداشت و درگیری های پیش آمده در کنار زمین دقایقی از وقت بازی را تلف کرد. در نهایت بعد از وساطت سایر نیمکت نشینان دو تیم و مسئولان برگزاری، بازی از سر گرفته شد و ادامه یافت. عنایتی نیز از روی سکوهای ورزشگاه دستگردی بازی را تماشا کرد.

اعتراض قلعه‌نویی به اخراج عنایتی!/عکس
به این ترتیب سرمربی هوادار دیدار آینده تیمش در هفته سی ام لیگ برتر مقابل نفت آبادان را نیز باید از روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان نظاره کند و حق حضور کنار زمین را ندارد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    4 7
    چرا نمی گین همین امیر قلعه نوعی باعث شد رضا از استقلال و از عشقش محروم بشه. یادتان رفته
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    9 0
    عنایتی دوستت دارم
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 5
    اقای قلعه نوعی خودت برای امسال عنایتی ها ومجیدی ها ناراحت نکن اینا معرفت را در پول وقدرت میبینند حیف نیست تو با این ادمها قاطی بشی دیدی امسال وزیر فدراسیون یازده تیم لیگ برتری یحیی گل محمدی وکمیته نا داوران همه همه بسیج شدند تا این جام به استقلال برسه اونوقت اینا محبوبند جنابعالی مغضوب تو ژنرالی به سرباز باج نده