آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری همزمان با دهه کرامت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری با طرح واکنش سریع (طوس) همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت و همزمان در سراسر کشور در استان کرمان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان عراقی‌زاده در رابطه با طرح شبکه همیاران مردمی دولت گفت: این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تامین ایمنی راه‌ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم راه اندازی می شود.
او از آغاز این طرح همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت خبر داد و افزود: تمامی هموطنان عزیز به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در جاده‌های برون‌شهری تردد می‌کنند، به عنوان همیاران مردمی دولت در حوزه راهداری می‌توانند از طریق سامانه جامع ۱۴۱ نسبت به گزارش موارد نیازمند اقدام سریع در جاده ها شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی و رویه راه ها با محوریت اقدامات سریع موثر و زودبازده اقدام کنند.
عراقی‌زاده با اشاره به موضوعاتی که در فاز اول این طرح هستند، تصریح کرد: شامل لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره‌آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده‌ها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود از موارد فاز اول اجرای این طرح است.
او در ادامه خاطرنشان کرد: تکمیل علائم در پیچ های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیر منتظره و مخاطره آمیز و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده ها از دیگر موارد اجرای این طرح هستند.
انتهای پیام
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =