نشست خبری معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری با فعالان فضای مجازی

معاونان استاندار چهارمحال و بختیاری در نشستی صمیمی به فعالان فضای مجازی استان به سوالات و دغدغه‌های این قشر پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری، علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرک منظریه شهرکرد، اظهار کرد: همیشه نباید نیمه خالی لیوان را ببینیم، مانور خدمت برای جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی و حل مشکلات زیرساختی از شهرک منظریه آغاز شد.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرک منظریه در شهرکرد نیازمند اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان بودیم، اما با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، اعتبار چندانی برای جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی هزینه نشد، این اقدامات در سایت‌های مسکن مهر لردگان و بروجن انجام می‌شود.

حیدری تاکید کرد: پس از آغاز به‌کار دولت اقدامات خوبی در چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های راه‌سازی و عمرانی صورت گرفته است، مصمم هستیم تا مشکلات شهرک منظریه از نظر فضای سبز، اصلاح معابر و ... حل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره اینکه به مردم وعده دادیم که خط اصلی پروژه آبرسانی بن به بروجن امسال تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: این وعده عملیاتی خواهد شد، در دولت‌های قبل ۱۱۰ لوله‌گذاری در این پروژه صورت گرفته بود، اما در بحران آب شهرکرد حدود ۱۱.۵ کیلومتر لوله‌گذاری در ۲۸ روز انجام شد.

وی در خصوص حل مشکل آب شرب شهرستان لردگان و خانمیرزا، گفت: بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به این مسئله اختصاص پیدا خواهد کرد، عملیات اجرایی ابرسانی به این روستاها آغاز شده است و همچنین اختصاص اعتبار به پروژه سد خرسان در سفر ریاست جمهوری به استان دستور کار قرار دارد.

حیدری افزود: در تلاش هستیم تا عدالت در حوزه سرانه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برقرار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان جلسات متعددی برگزار شد، عنوان کرد: درخواست داشتیم تا قبل سفر مقداری از اعتبار اختصاص پیدا کند، زیرا فصل کاری محدود است.

در ادامه جلسه محمدکاظم منزوی- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان خانمیرزا، اظهار کرد: این مطالبه برحق است، برای جذب نیرو نیازمند مجوز استخدامی هستیم.

وی در خصوص جذب نیرو در شرکت پتروآرمند، توضیح داد: قرار نبود آزمون استخدامی برگزار شود و جذب نیرو برای تجهیز کارگاه به‌صورت قراردادی بود، اما پس از مطالبه‌های فراوان این آزمون برگزار شد.

منزوی با تاکید بر اینکه طبق تحقیقات علمی کاهش نرخ بیکاری به‌ معنی افزایش اشتغال نیست، بیان کرد: این یک مقوله علمی است که مستندات در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

مردم گرانفروشی را به‌طور صحیح گزارش دهند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فاز اول طرح هدفمندی یارانه‌ها در استان اجرا شده است، یادآور شد: در گام دوم برای هدفمندی توزیع آرد، نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند تا فساد در این حوزه کم می‌شود، گمانه دیگری برای افزایش قیمت در آینده نداریم، اما افزایش قیمت در حوزه‌های مختلف دور از انتظار نبود.

وی در پایان گفت: مردم گرانفروشی را به‌طور صحیح گزارش دهند تا بتوان برخورد لازم داشت، شهروندان با شماره ۱۲۴ تخلفات گزارش دهند.

مردم خود را از مسئولان جدا ندانند

در پایان محسن حسین‌میرزایی- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سوءتفاهم بین اقشار مختلف در جامعه، سرعتگیر در مسیر پیشرفت و توسعه استان است، اظهار کرد: برای حل مشکلات استان نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

وی افزود: منتقدان باید در کنار نقد برای حل مشکل راهکار ارائه دهند، مردم خود را از مسئولان جدا ندانند، برای حل مشکلات نیازمند همدلی و هم‌افزایی هستیم، باید تلاش کنیم سوءتفاهمات رفع شود تا بتوان شاهد همدلی برای توسعه استان باشیم، برخی از این اختلافات موجب خوشحالی عده‌ای می‌شوند.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه درگیر شدن مسئولان به حاشیه، مانع پیگیری امورات توسط آنان می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی ناآگاهانه در این پازل بازی می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیاست‌های سیزدهم، گفت: در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مردم مشارکت داده می‌شوند، از طرح‌ها برای پیشرفت و توسعه استان استقبال می‌کنیم، هیات‌های اندیشه‌ورز در استان به‌همین منظور تشکیل شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =