خیال هواداران راحت؛ مجیدی هیچ کجا نمی رود

خبرورزشی نوشت: مدیر باشگاه استقلال گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته شایعات بی پایه و اساسی در رابطه با جدایی فرهاد مجیدی مطرح شده که قطعاً باشگاه استقلال موضع رسمی اش را نسبت به این مسائل به زودی اعلام می کند.

حجت کریمی، عضو اقتصادی هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی درباره اتفاقات اخیر در جشن قهرمانی استقلال و موضوعات مورد بحث در رابطه با جدایی مجیدی از استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

از شرایط برگزاری مراسم اختتامیه فصل و اهدای کاپ قهرمانی رضایت داشتید؟

همین که هواداران استقلال از راه های دور و نزدیک توانستند به استادیوم بیایند و با حداکثر جمعیت میزبان آنها بودیم باعث افتخار ماست. باعث سربلندی ماست که توانستیم این خیل عظیم طرفداران استقلال را خوشحال کنیم. باعث خوشحالی بنده و همه اعضای هیئت مدیره استقلال است که توانستیم این چنین موفقیت استقلال را به طرفداران این تیم هدیه کنیم و از این پس هم با همه توان و انرژی برای تکرار این شبها و روزهای زیبا تلاش خواهیم کرد.

شنیده اید در این فاصله پس از قهرمانی استقلال شایعه جدایی فرهاد مجیدی باعث نگرانی خیلی از هواداران شده است؟

بله. متاسفانه نمی‌دانم این شایعات از کجا به وجود آمده است! خیلی از طرفداران استقلال در همین حد فاصل به هر طریقی با ما ارتباط می گیرند و نگرانی شان بابت این موضوع را بروز می دهند.

باشگاه چه موضعی در این باره دارد؟

قطعاً به زودی در جلسه هیئت مدیره در این باره صحبت و تبادل نظر خواهد شد تا پاسخ اذهان عمومی را بدهیم.

پیش بینی خود شما چیست؟

قطعاً فرهاد می ماند. او با استقلال قرارداد سه ساله دارد و هنوز دو سال از قراردادش باقیمانده. مطمئن باشید اتفاقی نمی افتد که شادی هواداران از بین برود. ما همواره تلاش می کنیم لب هواداران خندان باشد و دلشان سرشار از امید و موفقیت. شک نداشته باشید که هیچ موضوع نگران کننده ای برای استقلال وجود نخواهد داشت. مادامی که آقای آجرلو در باشگاه هستند همه تلاشش را میکنند تا استقلال در مسیر سربلندی و موفقیت حرکت کند.

قبول دارید که موضوع نگران کننده دیگر برای هواداران بحث نقل و انتقالات است؟

قطعاً ما تیمی قوی تر از قبل را خواهیم بست. کادر فنی استقلال حتماً درباره نفرات موردنظرش برنامه ریزی کرده و با درایت اعضای هیئت مدیره و شخص آقای آجرلو یک تیم خوب برای سال آینده بسته خواهد شد.

در این ارتباط تامین اعتبار شده؟

قطعاً! از این بابت هیچ مشکلی برای ورود به فصل نقل و انتقالات نداریم. پول به اندازه کافی هست و همانطور که گفتم با مدیریت خوب آقای آجرلو آنچنان که که در فصل تازه به پایان رسیده با کمترین مشکلات لیگ را تمام کردیم، فصل بعد هم با همین شرایط وارد لیگ بیست و دوم برتر خواهیم شد. این بر خلاف فصل‌های گذشته است که استقلال همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =