قایدی منتظر فرهاد مجیدی است؟

فرهاد مجیدی از استقلال درخواست جدایی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بودن یا نبودن مجیدی در استقلال ظاهراً تأثیر بسیار زیادی در نحوه جذب بازیکنان فصل بعد خواهد داشت. در همین راستا شنیده‌ها حکایت از این موضوع مهم دارد که بازگشت مهدی قایدی به استقلال وابسته به ماندن مجیدی است.

در همین راستا برخی منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شده‌اند که مهدی قایدی با فرهاد مجیدی تماس گرفته و به مربی خود اطمینان داده که در صورت ماندن او در استقلال وی برای بازگشت مشکلی ندارد و برای این مربی و تیمش بازی می‌کند.

این در حالی است که این روزها بحث جدایی فرهاد از استقلال جدی است و این مربی برای سفر به امارات و مذاکره با رفقای قدیمی‌اش آماده می‌شود و در این میان شرط قایدی برای بازگشت، حضور قطعی سرمربی سابقش در استقلال است.

اینکه استراتژی مهدی قایدی در مواجهه با باشگاه استقلال که میلیون‌‎ها هوادار را در پس خود می‌بیند تا چه اندازه صحیح است نیاز به تحلیل و کارشناسی بیشتر دارد اما حقیقت این است که اگر بازیکنان نسبت به تیم‌های پرهوادار عرق داشته باشند، هیچ‌گاه بودن یا نبودن افراد مورد علاقه خودشان را دلیلی برای بازگشت نمی‌دانند.

البته مهدی قایدی هیچ اظهار نظر رسمی درباره اینکه بازگشتش به استقلال منوط به تداوم حضور مجیدی باشد نداشته و این خبرها بیشتر به‌عنوان شنیده‌ها در رسانه‌ها به چشم می‌خورد./ایران ورزشی

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =