یکی از فرماندهان  سپاه  قدس در کرج ترور شد؟ / «منبع آگاه» توضیح داد

در پی ادعای برخی رسانه ها درباره ترور سرهنگ پاسدار علی اسماعیل‌زاده ، منابع آگاه ایرنا و تسنیم توضیح دادند.

یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های معاند مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه، آن را جنگ روانی و خبرسازی کذب برشمرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، در پی انتشار اخباری از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه،

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی ایرنا ضمن تکدیب این اخبار، انتشار اخباری از این دست را جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند برشمرد.

این منبع آگاه تاکید کرد: روزهای گذشته یکی از پاسداران در سانحه‌ای در منزل مسکونی خود جانش را از دست داد که علت وقوع آن دردست بررسی است.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه‌های معاند از ساعاتی پیش مدعی ترور یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه به نام سرهنگ پاسدار علی اسماعیل‌زاده طی روزهای گذشته در کرج شده بودند.

تسنیم : از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط و فوت کرد

تسنیم نیز نوشت : تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود، شب گذشته در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد.

پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیرنبودن این داستان، مدعی شد که وی به دست نیروهای خود سپاه حذف شده است.

تلویزیون اینترنشنال شب گذشته این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی! منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن به صورت غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

به گزارش تسنیم، آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید :

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =