جانشین فرهاد مجیدی حتما یک خارجی باشد

فارس نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین گزینه برای هدایت تیم مربی خارجی است، مربی ایرانی از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مورد قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم با ثبت رکوردهای خوب، اظهار داشت: استقلال لایق قهرمانی بود چون بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان همبستگی خوبی برای رسیدن به این عنوان وجود داشت.

هافبک اسبق استقلال در خصوص دعوت برای حضور در جشن قهرمانی عنوان کرد: دعوت شده بودم و با من تماس گرفتند اما از قبل می‌دانستم که هماهنگ نشده و ما را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. به همین خاطر نرفتم. اتفاق ناراحت کننده‌ای افتاد و به پیشکسوتان بی احترامی شد.

وی در خصوص انتظار هواداران برای تکرار قهرمانی گفت: امیدوارم این قهرمانی تکرار شود. همانطور که پرسپولیس ۵ سال قهرمان شد، امیدوارم استقلال هم بتواند ۵-۴ بار پشت سر قهرمان شود.

دین‌محمدی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی و اینکه برخی معتقدند رفتن او به تیم ضربه می‌زند، اظهار داشت: این تصمیم خودش بوده و باید به تصمیمش احترام بگذاریم. این موضوع را باید از خودش سوال کرد چون خودش این تصمیم را گرفت.

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با استراماچونی و لچسکو برای هدایت تیم در فصل جدید، گفت: بهترین گزینه مربی خارجی است. هر مربی ایرانی بیاید از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌گیرد.

وی در مورد تقویت تیم برای تکرار قهرمانی و کسب نتایج خوب در آسیا، عنوان کرد: باید بازیکن بگیرند. با این شرایط کار سخت می‌شود. معتقدم در خط حمله باید بازیکن خوب و حرفه‌ای جذب شود.

دین‌محمدی در مورد عملکرد مدیریت باشگاه استقلال در فصلی که گذشت، گفت: مدیریت باشگاه خوب کار کرد. او کار بلد است و کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حیدر استقلال IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام آقایی دین محمدی بهترین مربی دنیا امیر قلعه نوعیه که شما قدرش رو نمیدونید به جون خودم اگه تیم روسالها ی پیش به قلعه نویی میداد ن داستان اصحاب کهف برای ما درست نمیشد امیر همون سال اول قهرمان میشد واقعا شما پیشکسوتان ناشکرید که با وجود امیر حرف میزنید برید ازش عذر بخواید التماسش کنید تا بیاد خونش شما در خونه شو بستید استقلال که هیچ تیم ملی هم مال قلعه نوعییه بخیلان و حسودان نمیزارن امیر جنتلمنه دوستش دارم خیلللللللللللللللللللللی