سورنا ستاری به خوزستان رفت / تسنیم جانشین او را معرفی کرد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

سفر کاری سورنا ستاری به خوزستان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز ،یکشنبه در جریان سفر به خوزستان و در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان با توجه به وجود صنایع مادر افزود: استانداری خوزستان در زمینه توسعه زیر ساخت های پارک علم و فناوری استان کمک شایانی به شرکت های دانش بنیان و خلاق کرده است.

به گزارش معاونت علمی و فناوری پایگاه اطلاع رسانی دولت ، وی همچنین هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.
ستاری افزود: همچنین در این سفر به صورت خاص در حوزه آب،مراکز نواوری و شرکت های دانش بنیان وخلاق پارک علم و فناوری خوزستان بررسی لازم انجام می شود.
ستاری همچنین از ساختمان اداره کل بنیاد نخبگان در اهواز که ۲ شب گذشته بر اثر حادثه انفجار گاز دچار ریزش شده بود بازدید کرد و دستوراتی برای بررسی ، مرمت و اماده سازی فوری ساختمان را داد.
ادعای تسنیم
انتشار این خبر درحالی است که تسنیم امروز از «کناره گیری» سورنا ستاری و «انتخاب احتمالی دکتر حسنی آهنگر» خبر داده که «استاد نمونه بسیجی»جوان ، بخشی از رزومه منتشره از اوست . نکته اینجاست که ادعای خبرگزاری اصولگرا درباره کناره گیری سورنا ستاری از پست خود در تناقض با سفر کاری امروز وی به خوزستان است.

سورنا ستاری به خوزستان رفت

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =