واکنش ستاره برزیلی به شایعه انتقال به بارسلونا

رافینیا، ستاره برزیلی لیدزیونایتد، پاسخی حرفه ای به احتمال جدایی از این تیم و انتقال به بارسلونا داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران بارسلونا به‌شدت در تلاش هستند تا ترکیب این تیم را برای فصل آینده تقویت کنند و یکی از نام‌هایی که در چند وقت اخیر برای حضور احتمالی در نوکمپ مطرح شده، رافینیا وینگر ۲۵ ساله و برزیلی لیدزیونایتد است. قرارداد رافینیا با لیدز در ژوئن سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و البته پرداخت بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی قرارداد او برای بارسلونا منطقی نیست.

در حقیقت بارسلونا امیدوار بود که با سقوط لیدزیونایتد به دسته پایین تر فوتبال انگلیس یا همان چمپیونشیپ بند آزاد سازی ستاره برزیلی این تیم به ۲۵ میلیون یورو کاهش پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و باشگاه انگلیسی با ۳۸ امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و از سقوط فرار کرد تا کار بارسلونا برای جذب رافینیا سخت تر شود.

با این وجود بارسلونا همچنان امیدوار است که در مذاکرات با لیدزیونایتد رقم درخواستی این باشگاه را کاهش دهد تا ستاره برزیلی در این تابستان راهی نوکمپ شود. رافینیا که اکنون در اردوی تیم ملی برزیل به سر می‌برد به شایعات انتقال به بارسلونا واکنش نشان داده و می‌گوید: "من تا سال ۲۰۲۴ با لیدزیونایتد قرارداد دارم. آینده من در دست دکو و لیدز است. اکنون تمرکزم روی تیم ملی است. مدیر برنامه من کسی است که مسائل را در مورد آینده‌ام حل می‌کند. وقتی چیزی اتفاق بیفتد و قطعی شود او به من اطلاع خواهد داد."

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =