شهدادنژاد، کاپیتان مس کرمان: آمادگی میزبانی و حضور در لیگ برتر را داریم

آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان مس کرمان گفت: هشت سال پیش مس کرمان صاحب سبک در فوتبال ایران بود و درحال حاضر هم آمادگی میزبانی و حضور در لیگ برتر را داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرمان شهداد نژاد در خصوص صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت: قبل از هر چیز خدا را شاکریم که بعد از ۸ سال توانستیم مس کرمان را به لیگ برتر و جایگاه اصلی‌اش بیاوریم.
او می‌گوید: در بازی با شهرداری آستارا به دنبال سه امتیاز بودیم ولی با یک امتیاز هم صعودمان به لیگ برتر قطعی و باعث خوشحالی کادر فنی، بازیکنان و هواداران شد.
شهدادنژاد که به خاطر عملکردش بهترین دروازه بان لیگ یک شد، در این باره گفت: من تا به اینجا ۲۱ کلین‌شیت داشتم، اگر این اتفاق برای من افتاد حاصل زحمات بازیکنان تیم بود، انشاالله در لیگ برتر تداوم داشته باشد.
بازیکن مس کرمان در مورد اینکه از لحاظ رکورد با استقلال مقایسه می‌شوند، گفت: استقلال برد دارد. لیگ را بدون باخت تمام کرده و ما هم در لیگ یک کمترین باخت را داشتیم. از لحاظ گل خورده و کلین‌شیت هم آمار بسیار خوبی داریم و برای همین ما را با هم مقایسه می‌کنند.
او در مورد اینکه مس کاملا شرایط لیگ برتری شدن را دارد، می‌گوید: هشت سال پیش مس کرمان صاحب سبک در فوتبال ایران بود و ما در این هشت سال با ایجاد زیرساخت مناسب، آمادگی میزبانی و حضور در لیگ برتر را داریم.
کاپیتان تیم مس کرمان در مورد این که می‌توانند در لیگ آزادگان قهرمان شوند یا خیر نظرش را اینگونه بیان می‌کند: از اول فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بود و به این هدف هم رسیدیم.
شهداد نژاد در پایان گفت: جا دارد اینجا از تمام کسانی که در بدنه باشگاه برای صعود این تیم زحمت کشیدند تشکر کنم و یک تشکر ویژه از هواداران و مردم خونگرم کرمان می‌کنم که تا آخرین لحظه با تمام وجود پشت تیمشان ایستادند و این صعود را به هواداران واقعی مس کرمان تقدیم می‌کنم.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =