آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن آب شهر چلیچه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان چهارمحال وبختیاری گفت:با ساخت این مخزن، ذخیره سازی آب سالم، بهداشتی و پایدار در افق طرح برای بیش از ۶۰۰۰ نفر انجام می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، احمدرضا محمدی افزود : مراسم کلنگ زنی احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی شهر چلیچه از توابع شهرستان فارسان با حضور و همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان و امام جمعه جونقان انجام شد

به گفته وی: با توجه به افزایش جمعیت و لزوم ذخیره سازی آب آشامیدنی مردم، عملیات اجرایی ساخت این مخزن جهت افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شروع شده است.

نامبرده ظرفیت مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر چلیچه را ۱۵۰۰ متر مکعب اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب تلاش می کند هر چه سریعتر این مهم را با همراهی مردم و همکاری مسئولین به انجام برساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هم در این مراسم اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را چهار میلیارد تومان عنوان نمود.

امام جمعه جونقان حجت الاسلام حسینی نیز با حضور در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت و ارزش آب بخصوص آب شرب اظهار امیدواری نمود که مردم برای قدردانی از زحمات مسئولین قدر آب را بدانند و با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب قدردان زحمات این عزیزان باشند تا مدیران دلگرم تر به خدمت رسانی بپردازند.

فرماندار فارسان هم در این مراسم ضمن تشکر از مدیر عامل محترم آبفای استان و کلیه عوامل دخیل در انجام این پروژه اعم از مسئولین و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: با توجه به وضع موجود انتظار می رود این طرح تامین آب قبل از برنامه زمانبندی به اتمام برسد.

قابل ذکر است در این مراسم علاوه بر مسئولین استانی و شهرستانی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی، شهردار، بخشدار، تعدادی از مردم و مسئولین محلی نیز حضور داشتند.

گفتنی است، شهر چلیچه دارای ۱۸۰۰ مشترک است که با ساخت این مخزن، ذخیره سازی آب سالم، بهداشتی و پایدار در افق طرح برای بیش از ۶۰۰۰ نفر انجام می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =