۰ نفر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
ایران زیر ذره‌بین انگلیسی‌ها

یک رسانه بریتانیا به رصد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه با تیم‌های ملی آمریکا، انگلیس و ولز قرار دارد.

ولز هفته گذشته با برد اوکراین به عنوان رقیب جدید شاگردان اسکوچیچ شناخته شد. در همین رابطه نشریه «nation.cymru» بریتانیا به خاطر صعود ولز بار دیگر رقبای این تیم را بررسی کرد.

این رسانه بریتانیایی درباره تیم ملی ایران نوشت: شاید اطلاعات کمی درباره تیم ملی ایران وجود داشته باشد، اما یوزهای ایرانی در رتبه بیست و یکم جهان قرار دارند، سه رتبه کمتر از ولز است.

مربیگری ایران بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات است و در ۲۵ نوامبر با ولز در جام جهانی دیدار خواهد کرد. بسیاری از بازیکنان آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند اما تعداد فزاینده‌ای در حال حاضر در اروپا لژیونر هستند.

اللهیار صیادمنش، بازیکن قرضی هال سیتی و علیرضا جهانبخش، وینگر سابق برایتون و کنونی فاینورد برای هواداران فوتبال انگلیس شناخته شده هستند.

ایران در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تاثیرگذار بود و از ۱۰ بازی خود ۸ برد و یک تساوی به دست آورد تا بالاتر از کره جنوبی به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شود. اما آماده سازی ایران این روزها برای جام جهانی با مشکلاتی مواجه شده و بازی های برنامه ریزی شده مقابل کانادا و آفریقای جنوبی لغو شده است.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =