تلویزیون «کتاب‌باز» را پس زد، نسخه‌ای اینترنتی در راه است؟

سیدعبدالجواد موسوی، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد هنری از تولید برنامه‌ای در حوزه کتاب و به گفته خودش «چیزی شبیه به برنامه «کتاب‌باز» و البته نه به تقلید از آن برنامه» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعبدالجواد موسوی، شاعر، روزنامه‌نگار و منتقد هنری با اعلام خبر تولید برنامه‌ای در حوزه کتاب، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«کتاب‌باز اینترنتی
چند ماهی است که هر هفته کتاب معرفی می‌کنم. گاهی هم فیلم و موسیقی. ذیل عنوان «بیرون از کادر». «بیرون از کادر» را چند سال پیش هم داشتم. حرفه‌ای‌تر و جدی‌تر که زحمت تصویربرداری و تدوینش با عبدالحمید بود. در این سری جدید اما کار خیلی ارزان انجام می‌شود. دوربین موبایل را روشن می‌کنم و شروع می‌کنم به حرف زدن. بدک نیست. مشتری خودش را دارد. چند روز پیش با علی آقای معزی که حرف می‌زدم به ساخت برنامه‌ای جدی‌تر درباره کتاب رسیدیم. چیزی شبیه به برنامه «کتاب‌باز» و البته نه به تقلید از آن برنامه. طبق معمول مشکل اسپانسر در میان است وگرنه همین هفته کلیدش را می‌زدیم. من در سابقه کار مطبوعاتی‌ام دو دوره نشریه تخصصی کتاب را سردبیری کرده‌ام که جزو بهترین دوره عمرم آن‌ها را حساب می‌کنم. اگر پیشنهادی داشتید و یا ایده خاصی برای اجرای چنین برنامه‌ای حتما در دایرکت برایم پیغام بگذارید.»

بیشتر بخوانید:

وقتی سروش صحت روشنفکر می‌شود

تلویزیون «کتاب‌باز» را پس زد، نسخه‌ای اینترنتی در راه است؟

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =