شناسایی ۸ پیکر به‌جا مانده از قربانیان حادثه قطار مشهد-یزد/ لیست اسامی

ایسنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان پزشکی قانونی و با اقدامات تخصصی، کار تعیین هویت و شناسایی اجساد قربانیان حادثه قطار در حال انجام است و تاکنون ۸ پیکر از این عزیزان شناسایی شده است.

دکتر فریبرز آیتی با اعلام این خبر، گفت: از ساعت ۹ شب گذشته (۱۸ خرداد) که پیکرهای قربانیان این حادثه به پزشکی قانونی یزد منتقل شد ۲۰ نفر از همکاران بدون وقفه مشغول کار در تالار تشریح هستند و تا این لحظه پیکر ۸ نفر از این عزیزان شناسایی و تعیین هویت شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از اجساد با روش های معمول قابل شناسایی نیستند انجام فرایند تعیین هویت به انجام آزمایش ژنتیک منوط شد که تا این لحظه ضمن اخذ نمونه از پیکر ۵ متوفای تعیین هویت نشده، از بستگان ۳ تن از این عزیزان برای تطابق ژنتیکی نمونه DNA اخذ شده است و کار اخذ نمونه ژنتیک از بازماندگان دو پیکر دیگر به مجرد مراجعه این عزیزان انجام خواهد شد.

آیتی تاکید کرد: اجساد شناسایی شده با دستور مقام قضایی برای خاکسپاری به خانواده های گرامیشان تحویل داده می‌شوند و سایر موارد نیز بعد از اعلام نتایج آزمایش ژنتیک و احراز هویت طی روزهای آتی تحویل بستگان خواهد شد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، بر اساس این گزارش اسامی ۸ پیکر شناسایی شده به شرح زیر است:

ابوالفضل زارع ارنانی فرزند قاسم

کیان زارع ارنانی فرزند ابوالفضل

عزت آخوندی فرزند امیر

فاطمه بمانی هنزایی فرزند علی

منیژه میرجلیلی فرزند محمد حسین

مرضیه ساکت یزدی فرزند محمود

فاطمه رحیمی فرزند محسن

کبری میرزایی فرزند یدالله

یادآور می‌شود یکی از پیکر های قربانیان به نام یکتا کلانتری زاده در شهرستان طبس (محل وقوع حادثه) شناسایی و در همان شهرستان به بستگان تحویل شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =