نقش جدید بکام: موتورسوار شیفته طبیعت‌گردی/عکس

ورزش سه نوشت: دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، که موتورسواری از جمله علایق ویژه او است در یک مصاحبه اینستاگرامی درباره شیفتگی‌اش به موتورسیکلت صحبت کرد.

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس و مالک باشگاه اینترمیامی، شیفته موتورسواری و موتورسیکلت‌ها است. عشق او به موتورسواری دیوید بکام را به ماجراجویی‌هایی مثل سفر دور برزیل با موتورسیکلت و همچنین موتورسواری در امتداد رود آمازون کشانده است.

بکام ۴۷ساله که برای تبلیغ یک ادکلن جدید که به نام او تولید شده ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته در این ویدیو صحبتهایی درباره شیفتگی‌اش به موتورسواری و سفرهای طولانی با موتور در دل طبیعت صحبت کرده و برای اولین بار به صورت علنی به این جنبه از زندگی‌اش پرداخته.

نقش جدید بکام: موتورسوار شیفته طبیعت‌گردی/عکس

بکام در پاسخ به این سوال که چرا تا این حد شیفته موتورسواری است گفت:" آزادی. فکر آدم خالی می‌شه و به جز موتورسواری به هیچ چیز فکر نمی‌شه کرد. فرض کن در دل طبیعت هستی. به خصوص اینجا در آمریکا که آدم می‌تونه در دره‌های عجیب و غریبی مثل کانیون‌ها موتورسواری کنه. وقتی جلوتر می‌ری و دمای هوا عوض می‌شه می‌فهمی بوهای محیط هم تغییر می‌کنه. وقتی آدم با دوستهاش موتورسواری می‌کنه دیگه هیچی براش مهم نیست".

اسطوره فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" در سفر قبلی‌مون موتور ما خراب شد و هفت ساعت توی یک گاراژ معطل بودیم. فقط یک نفر توی اون گاراژ بود که گفت باید برای قطعه یدکی جایی بره و چند ساعت طول می‌کشه تا بتونیم دوباره سوار موتور بشیم. وقتی داشت موتور رو تعمیر می‌کرد باهاش رفیق شدیم و ناهار خوردیم. می‌خوام بگم موتورسوارها اینقدر راحت با بقیه رفیق می‌شن".

نقش جدید بکام: موتورسوار شیفته طبیعت‌گردی/عکس

مشخص نیست این ویدیو در چه مکانی گرفته شده ولی دیوید بکام و همسرش ویکتوریا هفته پیش در مراسم جشن Platinum Jubilee ملکه انگلیس در زادگاهشان دیده شده بودند و حتی به این مناسبت میزبانی از یک مهمانی را به عهده داشتند. تعدادی از کسانی که به مناسبت مراسم ملکه موفق به دریافت نشان MBE شده و از این پس سِر خوانده خواهند شد در مهمانی بکام و همسرش در انگلیس شرکت داشتند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =