۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
بازیکن استقلالی در لیست پرسپولیس نیست

خبر ورزشی نوشت: درویش می‌گوید در صورتی که یحیی گل‌محمدی اعلام کند، پرسپولیس به سراغ تقویت کادرفنی خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس اگرچه در لیگ بیست و یکم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشت. اما در این ورزها و با پایان یافتن لیگ و فعالیت‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات هواداران این تیم را نسبت به آینده بسیار امیدوار کرده است. پرسپولیس تاکنون موفق شده است علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی سه بازیکن تیم ملی را به خدمت بگیرد. هر چند با توجه به بدهی باشگاه پرسپولیس به آنتونی استوکس مهاجم سابق این تیم پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان بسته است.

او همچنین در شرایطی که شایعات پیرامون جدایی داوود فنایی از پرسپولیس اوج گرفته و مظاهر رحیم‌پور نیز با پستی در اینستاگرام پایان کارش در پرسپولیس را اعلام کرد، این شایعات را تکذیب کرده است.

پرداخت بدهی استوکس پول زور است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرپسولیس در گفتگویی، در خصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم: گویا استکوس در ایران طرفداران زیادی دارد. ما به نگرانی هواداران آگاه هستیم. آنها بدانند در شرایطی که باشگاه پول نداشت ما با تلاش‌های شبانه روزی به دبنال تامین منابع بودیم تا مشکلات را برطرف کنیم. در این خصوص نیز باید بگویم مشکلی برای پرداخت مطالبات این بازیکن نداریم و به موقع برای پرداخت مطالبات وی اقدام خواهیم کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. متاسفانه باید بگویم پرداخت بدهی استوکس پول زور است اما به هر صورت ما موظف به پرداخت آن هستیم. سعی ما بر این بوده با توجه به منابعی که در خارج از کشور داریم بتوانیم حداقل راهی را پیدا کنیم تا بدهی‌های باشگاه در خارج از کشور را پرداخت کنیم. متاسفانه برخی از بی عدالتی مانع کار ما می‌شود اما هواداران بدانند ما در تلاش هستیم تا مشکلات را مرتفع کنیم.

به دنبال ترکاندن بمب نیستم

وی در خصوص فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات و بمب‌های که این باشگاه در راه دارد نیز اظهار داشت: تا هر جایی که لازم باشد و یحیی گل محمدی و کادرفنی بخواهد بازیکنان مدنظر را جذب خواهیم کرد. ما هرگز به دنبال بمب و شو نبودیم. وظیفه ما این است در سمت و جایگاه خود کار کنیم تا پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار بگیرد. بمب و از این قبیل صحبت‌ها کار تبلیغاتی است و من به هیچ وجه به دنبال حواشی و تبلیغات نیستم.

گل محمدی هیچ لیست خروجی نداده است

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص لیست خروجی بازیکنان و کادرفنی این تیم نیز بیان کرد: این لیست‌های که منتشر می‌شود تنها گمانه‌زنی رسانه‌هاست و تاکنون گل محمدی هیچ لیست خروجی و نامه ای مبنی بر عدم نیاز به بازیکنی را به ما ارائه نداده است.

باشگاه نساجی اگر برنامه ای از حمید مطهری خواسته این را باید از آنها بپرسید. من در جایگاهی نیستم که در خصوص این موضوع صحبت کنم. در خصوص کادرفنی نیز تاکنون گل محمدی در خصوص جدایی کسی و تقویت کادرفنی هیچ درخواستی از ما نداشته است. به طور حتم تصمیم و خواسته ایشان برای ما لازم الاجراست و اگر نیاز به حضور کسی در کادرفنی باشد به طور حتم برای جذب وی با نظر سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد.

زکی پور در لیست ما نیست

وی در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد زکی پور نیز گفت: زکی پور در لیست ما نبوده است و تا به امروز در خصوص جذب او صحبتی با من نشده است و من نمی‌دانم به یکباره چه شده است که در این دو روز بحث حضور وی در پرسپولیس داغ شده است.

آماده مذاکره با هر بازیکنی که کادرفنی بخواهد هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت رامین رضاییان نیز بیان کرد: رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان ماست. در نیم فصل کادرفنی به ایشان نیاز داشت و به هر گونه که بود ما توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیرم. کادرفنی چنانچه نیاز به هر بازیکن یا شخصی داشته باشد ما مذاکرات خود را با وی آغاز خواهیم کرد تا شرایط را برای پرسپولیس به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

با آغوش باز از انتقادات استقبال میکنیم

درویش در خصوص انتقادهای که در ورزهای نخست به وی می‌شد و حالا جایگاه او در میان هواداران و پیشکسوتان تغییر کرده است نیز خاطر نشان کرد: من هرگز به دنبال حواشی نبودم و سعی کردم وظیفه ای که بر دوش من بوده است را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. کاری که شما انجام می‌دهید به خوبی بیانگر است و هواداران اگاه هستند و دیر یا زود همه چیز را خواهند فهمید. پیشکسوتان نیز بزرگ ما و باشگاه هستند. به طور حتم انتقادات آنها راه گشا بوده است و ما از آن درس گرفتیم و نقاطی ضعفی که مدنظر آنها و هواداران بود را بررسی کردیم و در ادامه مشکلات را مرتفع کنیم تا رضایت خاطر داشته باشند.

اگر انتقادات نباشد شما نمی‌توانید از مشکلات آگاه باشید و آن را بر طرف کنید و به طور حتم پیشکسوتان و هواداران که مالک اصلی این باشگاه هستند از روی دلسوزی نقدی دارند و ما با آغوش باز پذیرای هر نقد سازنده ای خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =