نتایج سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری هر سه‌ ماه یکبار گزارش داده می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نتایج مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری هر سه ماه یکبار به مردم گزارش داده می‌شود، گفت: مصوبات این سفر توسط مدیران باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری ۲۱ خردادماه در اولین جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی مناطق محروم استان مانند موگویی، دیناران، سردشت، فلارد، مشایخ و دوپلان، اظهار کرد: باید اقدامات محرومیت‌زدایی با جدیت در این مناطق آغاز شود، از ظرفیت بسیج سازندگی نیز استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار قرار بگیرد، پایین بودن حقوق این نیروها محل گلایه آن‌ها است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تجمیع روستاهای لبد در دستور کار قرار بگیرد، عنوان کرد: این مسئله خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل می‌کند، آبرسانی به مناطق عشایری نیز در دستور کار قرار بگیرد، کلنگ مدرسه متوسطه اول در منطقه لبد به زمین زده شود.

حیدری در ادامه با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای لبد در اولویت باشد، عنوان کرد: مصوبات سفر به شهرستان کوهرنگ باید هرچه سریعتر اجرایی شود، هر هفته به یکی از مناطق محروم استان سفر خواهیم کرد تا از نزدیک در جریان اقدامات و اجرای مصوبات قرار بگیریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وزیر نیرو در سفر به چهارمحال و بختیاری تاکید کردند که مشکلی برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها و شهرها ندارد، اجرای شبکه‌های فاضلاب نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نتایج مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری هر سه ماه یکبار به مردم گزارش داده می‌شود، توضیح داد: مصوبات این سفر توسط مدیران باید با جدیت دنبال شود.

حیدری با بیان اینکه آسفالت راه‌های روستایی منطقه لبد در بازفت تا یکماه آینده به اتمام برسد، تاکید کرد: مصوبات سفر به دهستان موگویی باید با جدیت دنبال شود، برای پیگیری مصوبات به این منطقه سفر خواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درخواست داریم که اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان هرچه سریعتر اختصاص پیدا کند، زیرا این استان سردسیر است و زمان عملیات عمرانی محدود است.

علی حیدری- سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات مردم شهرک منظریه اختصاص پیدا کرده است و شهرداری کار را پیگیری می‌کند، در مرحله بعدی مانور خدمت در منظریه اجرا می‌شود.

وی افزود: کلنگ‌زنی ایستگاه راه‌آهن و ۱۵۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

حیدری یادآور شد: ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =