۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
تولید ۱۶۹ قلم داروی دام و طیور در سمنان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تولید ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان سمنان علی تشنه دل گفت: در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی ، استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحدهای صنعتی رویان دارو و کندر در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

وی افزود: شرکت رویان دارو با سرمایه گذای بالغ بر ۳۹۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۱۲۷۰۰ تن داروهای مورد مصرف دام و طیور بصورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در حدود ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی تولید می شود و توانسته است زمینه اشتغال ۴۸۰ نفر را فراهم نماید.

علی تشنه دل ادامه داد: استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه برنامه های بازدید خود از شرکت کندر بازدید کردند.

وی اضافه کرد: شرکت کندر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۳۴ هزار تن انواع مایعات و شوینده های بهداشتی ، انواع ظروف پلاستیکی ، انواع پودر لباسشویی ، صابون و خمیردندان و ۲ میلیون و ۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل رادارد.

مدیرکل صمت استان سمنان اضافه کرد: تولیدات محصولات متنوع برای تکمیل سبد کالای تولیدی با کیفیت بالا ، داشتن برند معرف ثبت شده و شناخته شده و اشتغال بالا از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی می باشد و زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جلسه ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان و استان پرداختند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =