۱ نفر
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
از تازه های نشر کتاب جا نمانید

مجموعه‌ی بوک‌لند با هدف ارتقای کتابخوانی و خدمات کتاب‌فروشی تاسیس شده و حال نیز قصد دارد از طریق فروشگاه اینترنتی بوک‌لند در دنیای خرید مجازی کتاب نیز کتاب‌خوان‌های عزیز را همراهی کند.

دیری نیست که فروشگاه اینترنتی بوک لند راه‌اندازی شده و همزمان با شعب بوک‌لند در تهران و شیراز مشغول خدمت‌رسانی به اهل کتاب و فرهنگ است.

با بوک لند از تازه های نشر کتاب جا نمانید

فروشگاه اینترنتی بوک‌لند سعی داشته و دارد تا با داشتن ویژگی‌های مناسب و مهم یک سایت فروش کتاب نیازهای مشتریان خوب خود را رفع و در بهترین حالت به آن‌ها رسیدگی کند. ویژگی‌هایی که شاید کمتر بین دیگر سایت‌ها مشاهده شود. برای مثال تلاش ما همواره معطوف بر این موضوع بوده است تا چه در شعب بوک لند و چه در سایت به‌ روز باشیم و جدیدترین کتاب‌های بازار کتاب ایران را برای شما عزیزان تهیه کنیم. می‌دانیم که در این روزهایی که سرعت حرف اول را می‌زند به‌ روز بودن و کامل بودن فهرست کتاب‌های موجودمان تا چه اندازه برای مشتریانمان اهمیت دارد. از این روست که دوست داریم و سعی می‌کنیم تا جدیدترین کتاب‌ها را در سایت ما بیابید، مختصری درباره‌شان بخوانید و تصمیم نهایی را بگیرید؛ که آیا این کتاب مناسب من است یا نه. همان‌طور که در شعب بوک‌لند چندین کتاب‌فروش متعهد و کتاب‌خوان داریم تا به مشتریان عزیزمان بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌ها را معرفی کنند در فروشگاه اینترنتی بوک‌لند نیز همراه با تیمی از کتاب‌خوان‌های عزیز برای‌ کتاب‌های مختلف معرفی‌هایی آماده کردیم تا شما دوستان بتوانید به راحتی کتاب منتخب خودتان را از میان هزاران کتاب پیدا کنید.

جدای از این‌ها مهم است در این فضای رقابتی که در دنیای کتاب سر بر آورده هر کدام از ما، به عنوان کسی که اهل کتاب است و دغدغهی جدی خواندن دارد، پیدا کنیم آن فضای سالم و درست را که فارغ از رقابت برای فروش برای انتخاب درست تک تک مشتری هایش احترام قائل است. ما در فروشگاه اینترنتی بوک‌لند فضایی را ایجاد کرده‌ایم که شما دوست‌داران کتاب بتوانید بر اساس کتاب‌هایی که خوانده‌اید و دوستشان داشتید کتاب‌های دیگری نیز انتخاب کنید. همچنین همکاران ما روزانه در بخش پشتیبانی سایت برای کمک و همراهی شما در خرید و انتخاب کتاب حضور دارند. کافی‌ است تا ویژگی‌هایی که مد نظرتان است را بگویید تا همکاران پشتیبانی پیشنهادات خود را ارائه دهند.

افزون بر این مسائل جا دارد اشاره شود که در فروشگاه اینترنتی بوک‌لند هر کتاب شناسنامه‌ای دارد که در آن به اطلاعاتی اعم از سال خلق اثر، سال چاپ اثر، کشور مبدا، ژانر و جوایز پرداخته‌ایم. اطلاعاتی که در کمتر سایت خرید کتابی در دسترس عموم قرار می‌دهند، اطلاعاتی که در نظر ما بسیار مهم و کلیدی هستند و می‌توانند روند انتخاب و در نهایت خرید شما را آسان‌تر کنند. اگر چند سایت فروش کتاب دیگر را بررسی کنید خواهید دید که چگونه از ثبت اولین و ابتدایی‌ترین اطلاعات مربوط به هر کتاب از جمله قطع کتاب، نوع جلد و تعداد صفحه پرهیز کرده‌اند و بسنده کرده‌اند به نام کتاب و اسم نویسنده و نهایتا اسم مترجم. این در حالی است که فروشگاه اینترنتی بوک‌لند تمام تلاشش را کرده است تا هر کتاب با بیش‌ترین اطلاعات ممکن بر روی سایت قرار گیرد. و علاوه بر این اطلاعات و شناسنامه‌ی هر کتاب، و حتی فراتر از توضیحاتی که برای معرفی هر کتاب و نویسنده و مترجم ارائه داده‌ایم، در وبلاگ سایت نیز به طور مرتب مطالبی در سه حوزه‌ی مرور کتاب، رویداد و اخبار در اختیار خوانندگان و مشتریان عزیز قرار می‌دهیم. به این امید که بتوانیم آن‌ها را در جریان تازه‌ترین اخبار مربوط به کتاب و فرهنگ قرار دهیم.

خرید کتاب «هرچه بادا باد» از بوک‌ لند

همان‌طور که گفته شد سعی ما بر این است که بتوانیم با داشتن سرعت در تهیه و سفارش کتاب‌های روز بازار بخشی از نیاز مخاطبین را برآورده کنیم. شاید اسم یکی از کتاب‌های جدیدی که این روزها جنجال‌برانگیز بوده است به گوشتان خورده باشد؛ «هرچه بادا باد» اثر استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی که پیش‌تر دو کتاب دیگرش جای خود را میان اهل کتاب ایران باز کرده است. کتاب هرچه بادا باد استیو تولتز در ماه می سال 2022 منتشر شده است که همزمان است با اردیبهشت 1401. جالب است که بدانیم ترجمه‌ی فارسی این کتاب همزمان با انتشار نسخه‌ی زبان اصلی آن در ایران به چاپ رسید که به همت مترجم خوب کشورمان، آقای پیمان خاکسار و نشر چشمه وارد بازار کتاب ایران شد. آقای خاکسار پیشتر نیز دو کتاب دیگر همین نویسنده به نام‌های «جز از کل» و «ریگ روان» را نیز ترجمه کرده بودند که خوشبختانه هر دو کتاب با بخت و اقبال خوبی همراه بودند. شما همراهان عزیز می‌توانید برای خرید کتاب هر چه بادا باد استیو تولتز با ترجمه‌ی پیمان خاکسار و یا دیگر کتاب‌های روز به فروشگاه اینترنتی بوک‌لند و یا یکی از شعب بوک‌لند مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =