اسطوره رئال مادرید با پاری سن ژرمن به توافق نرسیده است

زین الدین زیدان هنوز با پاری سن ژرمن برای نشستن روی نیمکت این تیم به توافق نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رومن مولینا، زین الدین زیدان گزینه اصلی جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن به حساب می آید. در همین راستا طی روزهای اخیر اخباری از توافق میان زیدان و پاری سن ژرمن منتشر شده بود که توسط نماینده این سرمربی رد شد. با توجه به گزارش های جدید، دو طرف هنوز تا رسیدن به توافق فاصله دارند.

پاری سن ژرمن با زین الدین زیدان تماس داشته اما سرمربی سابق رئال مادرید در حال حاضر جلوی پیشرفت مذاکرات را گرفته است و برخلاف گزارشات، هیچ توافقی میان طرفین وجود ندارد. با این حال مالکان قطری باشگاه پاریسی قصد عقب نشینی ندارند چون زیدان اولویت آنهاست اما در همین حال، زمان رو به اتمام است.

از قرار معلوم، گزینه اصلی مالکان باشگاه زین الدین زیدان است اما لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن روی استخدام گالتیه پافشاری می کند. انتخاب سرمربی در حال حاضر وارد مسیر پرخطری شده زیرا گزینه های رویایی این باشگاه (ژاوی و گواردیولا) در دسترس نیستند و زیدان هم هنوز پیشنهاد آنها را نپذیرفته است. قطری ها از ماه گذشته تصمیم به اخراج پوچتینو گرفته اند اما مشکل اینجاست که گزینه های پاری سن ژرمن پرتعداد نیستند.

بیشتر بخوانید:

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Neymar IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    2 2
    امیدوارم اونجا بره و تیم فوق العاده پاری سن ژرمن برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا سربلند شود