حاشیه دیدار ایران و الجزایر؛نماز خواندن بازیکنان ایران در رختکن/عکس

بعضی بازیکنان تیم ملی کشورمان قبل از بازی با الجزایر در رختکن این تیم نماز خواندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در اولین بازی دوستانه خود پیش از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف الجزایر خواهد رفت.

* پس از ورود کاروان تیم ملی به ورزشگاه نادی القطر، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی به داخل زمین آمده و کیفیت آن را بررسی کردند.

* پیش از آغاز این دیدار بازیکنان هر دو تیم به احترام درگذشت بلال بن حموده، ملی پوش الجزایر و درگذشتگان سانحه قطار مشهد-یزد و سانحه مترو پل آبادان یک دقیقه سکوت خواهند کرد.

حاشیه دیدار ایران و الجزایر؛نماز خواندن بازیکنان ایران در رختکن/عکس

* برخی بازیکنان تیم ملی مثل علی علیپور و سید حسین حسینی پس از اذان مغرب به افق دوحه، در رختکن تیم ملی نماز خواندند.

* علیرضا بیرانوند، عارف غلامی، صالح حردانی، اللهیار صیادمنش، علی علیپور، سید حسین حسینی، عارف آقاسی، امید ابراهیمی، امیرحسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد سرلک و مهدی مهدی پور ۱۲ بازیکنی هستند که بین نفرات ذخیره ایران در این بازی قرار گرفته اند.

* پیام نیازمند، مهدی شیری، آرمین سهرابیان، مهدی حسینی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی هم نفراتی هستند که باید از روی سکوها این بازی را تماشا کنند.

حاشیه دیدار ایران و الجزایر؛نماز خواندن بازیکنان ایران در رختکن/عکس

* دمای هوای دوحه در زمان برگزاری بازی حدود 32 درجه بود.

* شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر که به دلیل مصدومیت نتوانست در این اردو همراه ملی پوشان باشد، برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد. او ضمن آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی و سلامت ماندن آنها ابراز امیدواری کرد بازی خوبی شود که طرفداران لذت ببرند.

* با وجود قرار داشتن سه بازیکن متخصص بازی در پست مدافع میانی یعنی عارف غلامی، عارف آقاسی و آرمین سهرابیان، اسکوچیچ مانند دیدار با امارات در مقدماتی جام جهانی ترجیح داد از امید نورافکن در کنار مجید حسینی به عنوان مدافع وسط استفاده کند.

* به دلیل دیر رسیدن تیم الجزایر به ورزشگاه، این بازی با 20 دقیقه تاخیر و از حدود ساعت 22:50 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =