با تبلیغات در گوگل فروش‌تان را متحول کنید!

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که برای گسترش نفوذ در بازار، یافتن مشتریان جدید و رشد کسب‌وکار خود می توانید بگیرید.

گوگل ادز (که قبلا گوگل ادوردز نام داشت) بزرگترین و پرکاربردترین پلتفرم تبلیغات آنلاین جهان است و با تبلیغات در آن، کسب‌وکار شما می‌تواند به میلیون‌ها مشتری بالقوه دست یابد.

تبلیغ در گوگل؛ پربازده‌ترین نوع تبلیغات

گوگل به‌عنوان محبوب‌ترین موتور جست‌وجوی جهان در تبلیغات آنلاین شناخته شده است و با ارائهٔ چند میلیارد درخواست جست‌وجو در هر روز، به تبلیغ‌کنندگان دسترسی می‌دهد تا کالاها و خدمات خود را در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهند.

در واقع، گوگل جهان خود را ایجاد کرده است؛ تبلیغات آن می‌تواند بیشترین تعداد کاربران را در بر بگیرد. با کلمات کلیدی و هدف‌گذاری مناسب، می‌توانید در مقابل میلیون‌ها مشتری قرار بگیرید که به دنبال محصول یا خدمت شما هستند.

تبلیغات گوگل ارزشش را دارد؛ زیرا برای کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای، روشی مقرون‌به‌صرفه فراهم می‌کند تا به مخاطبان هدفمند و نامحدود دسترسی پیدا کنند. تبلیغ در گوگل بسیار منعطف است و می‌توانید تعیین کنید که افراد در چه زمان و مکانی تبلیغ شما را مشاهده کنند.

چرا باید از تبلیغات در گوگل ادز استفاده کنیم؟

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل ادوردز (yektanet.com/google-ads/) به شما این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را به افرادی نشان دهید که احتمالا به محصول یا خدمت شما علاقه‌مند هستند؛ حتی می‌توانید پیگیری کنید که آیا آن افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر.

صدها شرکت وجود دارند که از این پلتفرم، برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند و این یک امر ضروری است که شرکت‌ها، کمپین‌هایی را برای پیشی گرفتن از رقبای خود ایجاد کنند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا گوگل در تبلیغات بی‌نظیر است؟ باید گفت که گوگل برای انجام این کار انگیزه دارد؛ زیرا تبلیغات جذاب‌تر، کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنند و این به معنای درآمد بیشتر برای گوگل است.

گوگل ادز راهی مؤثر برای هدایت ترافیک مناسب به سمت کسب‌وکار شما است؛ یک تجارت با ایجاد کمپین مناسب، می‌تواند شاهد افزایش فروش، افزایش بازدید از وب‌سایت و افزایش حجم تماس خود باشد.

با گذشت زمان، کسب‌وکارها می‌توانند از داده‌هایی که گوگل ادز به آن‌ها ارائه می‌دهد، برای تجزیه‌وتحلیل و بهبود کمپین‌ها استفاده کنند تا به تمام اهداف خود دست یابند. صرف نظر از اندازه کسب‌وکار یا منابع موجود، تبلیغات را می‌توان متناسب با هر بودجه‌ای تنظیم کرد.

تفاوت گوگل ادز با سایر تبلیغات آنلاین در چیست؟

تبلیغات آنلاین، مجموعه کانال‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. احتمالا بیشتر اهداف شما برای استفاده از این کانال‌ها مربوط به ایجاد سرنخ، افزایش آگاهی از برند، بهبود تبدیل و در نهایت، فروش بیشتر خواهد بود.

با این حال، همه کانال‌های تبلیغات آنلاین برای هر کسب‌وکاری نمی‌تواند مفید باشد. برخی برای انواع خاصی از مخاطبان مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر بسته به قابلیت شخصی‌سازی آن‌ها، به گونه‌ای متفاوت تنظیم می‌شوند.

به‌طور کلی، تبلیغات آنلاین دارای موارد گسترده‌ای هستند؛ برای مثال می‌توان به جستجوی ارگانیک (SEO)، ایمیل، نمایش تبلیغات، بازاریابی ویدیویی و تبلیغات گوگل اشاره کرد. هر یک از این کانال‌ها ویژگی‌های خاص خود را ارائه می‌دهند؛ برای مثال سئو به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت‌تان در موتور جست‌وجو، در رتبه بالاتری قرار گیرد.

تبلیغات نمایشی به شما این امکان را می‌دهد که از تصاویر، صدا و ویدیو برای انتقال بهتر پیام تبلیغاتی خود استفاده کنید. گوگل ادز یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که در حوزه تبلیغات نمایشی نیز فعالیت می‌کند.

در واقع، تفاوت گوگل ادز با سایر تبلیغات آنلاین در این است که این پلتفرم، ویژگی‌های زیادی را در اختیار تبلیغ‌کننده قرار می‌دهد، گزارش‌های کامل و دقیقی را برای آن‌ها آماده می‌کند و همچنین نسبت به کانال‌های دیگر، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

انواع تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغ در گوگل با یک هدف و ساخت کمپین شروع می‌شود؛ شما یک نوع کمپین را بر اساس اهداف بازاریابی، استراتژی برند و مقدار سرمایه‌گذاری خود انتخاب خواهید کرد. در ادامه بهترین نوع تبلیغات در گوگل را به شما معرفی می‌کنیم:

تبلیغات متنی (Search Ads)

این نوع تبلیغات به بازاریابان اجازه می‌دهد تبلیغات متنی را در سراسر گوگل اجرا کنند؛ بازاریابانی که می‌خواهند بر اساس جست‌وجوی مخاطب نمایش داده شوند، این تبلیغات را ایجاد می‌کنند. این نوع کمپین، بیشتر برای افزایش فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تبلیغات تصویری (Display Ads)

تبلیغات تصویری در Google Display Network اجرا می‌شوند؛ به این معنی که می‌توانند در وب‌سایت‌هایی که فضای تبلیغاتی خود را با گوگل شریک هستند، نمایش داده شوند. تبلیغات تصویری که به‌عنوان تبلیغات نمایشی نیز شناخته می‌شود.

تبلیغات ویدیویی (Video Ads)

چندین قالب مختلف تبلیغات ویدیویی به شما امکان می‌دهد تا تجربه جذاب‌تری را به کاربران ارائه دهید و به مشتریان در سایت‌ها و پلتفرم‌های Google Partner از جمله YouTube دسترسی پیدا کنید.

تبلیغ در گوگل شامل چندین قالب مختلف تبلیغاتی است و هر کدام مزایای خاص خود را دارد و بسیاری از کمپین‌ها از استفاده از انواع فرمت‌های تبلیغاتی سود می‌برند.

گوگل با بیشترین جست‌وجو در هر ثانیه، بر سهم بازار موتورهای جستجو تسلط دارد.

چگونه کمپین تبلیغات گوگل ادز خود را شروع می‌کنید؟

یک کمپین به شما امکان می‌دهد محصولات یا خدمات خود را در شبکه گستردهٔ نتایج جست‌وجو، وب‌سایت‌ها، ویدیوها و موارد دیگر در گوگل ادز تبلیغ کنید؛ شما یک نوع کمپین را بر اساس هدف و استراتژی تبلیغاتی خود، انتخاب می‌کنید. در ادامه مواردی که برای شروع یک کمپین باید درنظر بگیرید را معرفی می‌کنیم:

هدف تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

اولین قدم در ایجاد یک کمپین جدید، انتخاب هدف تبلیغاتی شما است؛ این هدف به شما کمک می‌کند تا بهترین نوع کمپین را برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود تعیین کنید.

بودجه خود را تعیین کنید

بودجه شما مبلغی است که می‌خواهید برای هر کمپین در روز برای تبلیغ در گوگل خرج کنید؛ هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنید، می‌تواند ایده خوبی باشد که بودجه کلی خود را به‌طور مساوی در بین کمپین‌های خود تقسیم کنید تا زمانی که ایده‌ای به دست آورید که کدام یک برای کسب‌وکار شما بهتر است.

متن آگهی خود را بنویسید

تبلیغ شما اولین برداشتی است که بسیاری از مردم از کسب‌وکار شما خواهند داشت؛ بنابراین، اطمینان حاصل کنید که آنچه را دارید که آن‌ها نیاز دارند. ساده‌ترین حالت زمانی است که آگهی حاوی کلمات کلیدی باشد که افراد جست‌وجو می‌کنند. در نهایت، قبل از ارسال آگهی خود، برای آخرین بار آن را بررسی کنید تا اشتباهات املایی یا دستوری را بررسی کنید.

جمع‌بندی

یکی از مزایای اصلی استفاده از گوگل به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی، دسترسی بسیار زیاد آن است؛ مطمئنا این حجم جست‌وجوی شگفت‌انگیز همراه با پتانسیل تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مشتریان جدید در حال افزایش است.

کد خبر 1641153

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار