۲ نفر
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
بنر گیف و تاثیر آن در بازدهی تبلیغات!

امروزه کسب و کارها نیاز به تبلیغات در همه زمینه ها دارند، حتی بزرگترین شرکت های ایرانی مانند اسنپ، ایرانسل و... در کوچک ترین بخش های تبلیغات مانند شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کنند.

برای موفقیت در کسب و کار، باید بحث تبلیغات چه در بخش کلان آن مانند بیلبوردهای تبلیغاتی و چه در زمینه های وب سایت ( تبلیغات کلیکی ) و شبکه های اجتماعی و.. را جدی گرفت.

برای دیده شدن و برندینگ با توجه به مدیریت بودجه و بازدهی بالا، تبلیغات کلیکی یکتانت و صبا ویژن یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی است. اما برای شروع کمپین تبلیغاتی شما نیاز یه بنرهای تبلیغاتی متحرک دارید!

بنر گیف متحرک برای تبلیغات کلیکی

طراحی بنر گیف توسط بنرساز، یکی از خدمات اصلی این سایت است. تیم طراحی بنرساز با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تبلیغات و طراحی بنرهای تبلیغاتی Gif آماده ارائه خدمات طراحی به وب مستران عزیز است.

شما حتما باید کار طراحی بنر را قبل از رزرو کمپین شروع کنید و این کار را به دست یک طراح و شرکتی بسپارید که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند.

تیم طراحی بنر خلاق بنرساز www.Bannersaz.ir ، با ارائه بنرهای جذاب، تبلیغات شما را اثر بخش و پر بازده می کند. طراحی اصولی بنر در تاثیر گذاری و بازدهی تبلیغات اثر بسیار ویژه ای دارد.

اصول طراحی یک بنر گیف حرفه ای

یک بنر گیف حرفه ای باید ویژگی های زیر را داشته باشید:

  1. حجم پایین
  2. متن های خوانا
  3. دکمه کال تو اکشن
  4. حاشیه دور کادر

بنر گیف و تاثیر آن در بازدهی تبلیغات!

انواع بنر تبلیغاتی را بهتر بشناسیم

اگر شما هم قصد تبلیغات و فعالیت در فضای اینترنت را داشته باشید، حتما باید انواع بنرهای تبلیغاتی را بشناسید. برای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام شما نیاز به بنرهای ثابت و برای تبلیغات در فضای وب، به صورت کلیکی شما نیاز به بنرهای گیف متحرک دارید.

هر یک از این نوع بنرها باید دارای ویژگی هایی باشد تا تبلیغات اثر بخشی را با استفاده از آن ها تجربه کنید.

طراحی بنر اینستاگرام، یکی دیگر از خدمات سایت بنرساز است که می توانید به صورت تکی و ماهانه، سفارش خود را ثبت کنید. برای بازدهی بالای تبلیغات توجه داشته باشید که باید پیج منظم با طراحی ها یک دست و حرفه ای داشته باشید تا کاربر پس از ورود به پیج شما گمراه نشود.

طراحی هایلایت، طراحی کاور پست های ورقه ای اینستاگرام، طراحی بنر استوری و... را به تیم طراحی بنرساز بسپارید تا در کسب و کار خود بدرخشید!

ویژگی های یک بنر تبلیغاتی خوب

یک بنر تبلیغاتی خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا در تبلیغات، بازدهی حداکثری را برای شما داشته باشد:

  • بنر باید بتواند پیام اصلی را به خوبی منتقل کند.
  • بنر باید در کوتاه ترین زمان کاربر را جذب کند.
  • در طراحی بنر باید از سادگی در استفاده از المان ها استفاده شود.
  • بنر باید کم حجم باشد. ( حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت )
  • در بنر باید دکمه کال تو اکشن (خرید / کلیک کنید ) به صورت ثابت وجود داشته باشد.
  • در بنر باید برندینگ ( استفاده از لوگو ) به صورت حرفه ای استفاده شود.
  • در طراحی بنر از رنگ های متناسب با برند استفاد شود.

بنر گیف و تاثیر آن در بازدهی تبلیغات!

درباره تیم طراحی بنرساز

تیم طراحی بنرساز، با خدمات طراحی بنر گیف، طراحی بنر اینستاگرام و طراحی بنر تلگرام، در زمینه طراحی بنر می تواند به کسب و کار شما جان تازه ای ببخشد. بدون شک طراحی بنرهای سایت، بنرهای پیج اینستاگرام و بنرهای تبلیغات کلیکی، به تنهایی می تواند بحث برندینگ کسب و کار شما را تا ۵۰% پیش ببرد.

و در کلام آخر اینکه حتما برای هر کسب و کاری که دارید چه کوچک و چه بزرگ، حتما باید با یک شرکت طراحی خلاق همکاری بلند مدت داشته باشید.

برای مشاوره در مورد سفارش طراحی نیز می توانید با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 1641321

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =