انتقال مهاجم قرمز پوشان امروز نهایی می‌شود؟

تعدادی از مدیران بایرن برای انجام مذاکرات پیرامون انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی، به انگلیس سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد مانه با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول ندارد.
این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی یورگن کلوپ در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم ارائه کرده است. گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و او تصمیمش را برای حضور در این تیم گرفته است.
بایرن پیش از این دو پیشنهاد برای جذب این ستاره سنگالی به مدیران لیورپول ارائه کرده بود که هر دو با پاسخ منفی این باشگاه لیگ برتری روبرو شد.
حالا منابع آلمانی از سفر حسن صالح حمیدزیچ و چند نفر دیگر از مدیران بایرن به انگلیس برای نهایی کردن این مذاکرات خبر داده و اعلام کرده‌اند که او امروز با جولیان وارد، مدیر ورزشی لیورپول، دیدار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که قبول انجام مذاکرات به صورت حضوری از سوی مدیران لیورپول به این معناست که آنها آماده قبول پیشنهاد بایرن هستند و ممکن است توافق نهایی طی چند ساعت آتی انجام شود.
گفته می‌شود که صالح حمیدزیچ امیدوار است که بتواند امشب با نهایی شدن این انتقال و با پاسخ مثبت مدیران بایرن به مونیخ برگشته و خبر انتقال مانه به این باشگاه را به صورت رسمی اعلام کند.
مدیران لیورپول در صورتی حاضر به پذیرش پیشنهاد بایرن هستند که مبلغ مدنظرشان را به صورت کامل دریافت کنند و حاضر به کاهش قیمت و انتقال آن به بندهای پاداش نخواهند بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =