خطیب جمعه زنجان: «سلام فرمانده» مبارزه آتش به اختیار با دشمنان است

ایسنا نوشت: آیت‌الله خاتمی گفت: سرود «سلام فرمانده» که امروز عصر در زنجان خوانده می‌شود، باعث جوشش و خروش و نیز ادای ارادت مسلمین به امام زمان (عج) شد.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۲۷ خردادماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با تاکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: جهادسازندگی نهادی انقلابی بود که ۲۷ خردادماه ۱۳۵۸ به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و با شعار رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده تاسیس و در بستر انقلاب رشد کرد و همراه با نهال نوخاسته انقلاب به ثمر رسید.

وی ضمن قدردانی از خدمات خوب جهادکشاورزی استان، به شهروندان توصیه کرد در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده نشود.

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: این روزها مسئله کمبود آب در سراسر جهان به بحرانی عمومی تبدیل شده است، از این‌رو استفاده از فناوری‌های جدید راهی برای غلبه بر بحران آب است.

وی با اشاره به عملکرد دولت در خصوص خرید تضمینی گندم و افزایش قیمت آن، ابراز کرد: افزایش قیمت گندم و خرید تضمینی آن از کشاورزان باعث ترغیب این زحمت‌کشان برای کشت محصولات کم‌آب‌بر می‌شود و ما دیگر شاهد کشت هندوانه نخواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه آبخیزداری و منابع‌طبیعی و نیز تاکید بر استفاده درست از منابعی آبی، افزود: خوشبختانه در استان زنجان جهادکشاورزی به لحاظ آبیاری مدرن، به‌زایی و اکثر عرصه‌های کشاورزی دارای رتبه کشوری است.

خطیب جمعه زنجان: «سلام فرمانده» مبارزه آتش به اختیار با دشمنان است

بیشتر بخوانید:

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حقوق بشری در برابر مسلمان سکوت اختیار کرده، با اشاره به شهادت زئران حرم رضوی در سال ۷۳ به استناد به کلام مقام معظم رهبری، ابراز کرد: منافقان کوردل و خائن با این اقدام که به حمایت آمریکا بود، نشان دادند که برای حریم مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هیچ‌گونه حرمتی قائل نیستند و زمان و مکانی بدین عظمت و قداست، مانع و رادع خونخواری و ددمنشی و کینه‌ سبعانه‌ آنان نسبت به ملت ایران نیست.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دستگیری سریع عاملان سرقت از بانک ملی، اذعان کرد: حراست از مال، جان و امنیت وظیفه نیروهای خدوم انتظامی است اما وجود زیرساخت‌های امنیتی و پاسخ‌گویی سریع مسئولان به مردم در همه برنامه‌ها و اقدامات، نکته قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی بستری برای شناساندن صحیح اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص برای جوانان است، خاطرنشان کرد: سرود «سلام فرمانده» که امروز عصر در زنجان خوانده می‌شود، باعث جوشش و خروش و نیز ادای ارادت مسلمین به امام زمان (عج) شد که این نوعی مبارزه آتش به اختیار در مقابل دشمنان است.

۲۱۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =