اصناف متخلف به مردم معرفی می‌شوند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن‌ها، به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در خصوص اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا این اداره کل با رعایت قوانین نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط حاضر سواستفاده کرده و سبب گرانی خودسرانه کالاها شده‌اند به‌شدت برخورد می‌کند.

او با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار استان، افزود: مردم باید حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی را حس کرده و متخلفان نیز به سزای اعمال خود رسیده و به مردم معرفی شوند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات صنفی مربوط به نانوایان است، اظهار کرد: ۱۶خبازی متخلف تاکنون پلمپ شده و ۱۵واحد صنفی به‌علت استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده‌اند، از جمله اقدامات در این خصوص بوده که با توجه به اعلام مشکلات گران‌فروشی در برخی واحدهای عرضه نان فانتزی، بازرسی ونظارت بر این واحدها تشدید شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم با ارائه گزارش‌های تخلف، می‌توانند در امر بازرسی و شناسایی واحدهای متخلف به ما کمک کنند.

او افزود: با اجرای طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوب سران قوا در استان، اصناف متخلف و فرصت‌طلب با نصب بنر تخلف بر درب واحد صنفی آن‌ها، به مردم معرفی می‌شوند که از اهم این اقدامات می‌توان به نصب ۴بنر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بنکداری‌ها اشاره کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: در شرایط حاضر رضایت‌مندی مردم برای ما مهم است و به همین‌منظور نظارت بر بازرسی توسط تمامی دستگاه‌های نظارتی به‌صورت روزانه انجام می‌شود و در برخورد با واحدهای متخلف کوتاه نمی‌آییم. فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موظفند نرخ مصوب را برای عرضه کالا اعمال کنند و در صورت تخلف در کمترین زمان و با تشدید مجازت‌ها برخورد قانونی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =