۱ نفر
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
رجزخوانی گانتس برای ایران

ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای قصد ایران برای هدف قرار دادن شهروندان اسراییلی، گفت که در صورت انجام شدن چنین اقدامی، این رژیم در زمان و مکان انتخابی خود پاسخی قاطع خواهد داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز دوشنبه در جلسه کنست گفت که این رژیم در حال تشکیل یک «ائتلاف دفاع هوایی در خاورمیانه» تحت رهبری آمریکاست.

گانتس به کنست گفت که به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داده است در صورت حمله به اسراییلی‌ها از سوی ایران در ترکیه، «پاسخی قاطعانه» بدهند.

او در کمیته روابط خارجی و دفاعی کنست مدعی شد، برخی پاسخ‌های احتمالی پیش روی اسراییل قرار دارند، از جمله اهدافی بالقوه برای حمله.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ما در صورت وقوع حمله‌ای از سوی ایران در هر سطح و هر جایی، در زمان و مکان انتخابی خودمان پاسخ خواهیم داد، هم فیزیکی و هم سایبری.

گانتس با مطرح کردن اظهاراتی درباره همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مدعی شد: خودداری ایران از همکاری با آژانس ثابت می‌کند که نمی‌تواند شریکی برای یک توافق هسته‌ای جدید باشد که آن را از دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای دور می‌کند.

او در ادامه اظهارات ضدایرانی‌اش مطرح کرد: تمام جهان، تحت رهبری آمریکا، دوست ما باید فشار اقتصادی و حتی نظامی بر ایران اعمال کند.

گانتس افزود: من موضوع برنامه اقدام جامع را که با حمایت آمریکا برای تقویت همکاری اسراییل با بقیه در منطقه در حال آماده‌سازی آن هستیم، با همکارانمان در پنتاگون مطرح کرده‌ام. امیدوارم در طی سفر مهم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه بیشتر پیش برود.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی این مطرح می‌شود که مقام‌های صهیونیستی طی هفته اخیر مدعی شده‌اند که شهروندان اسرائیلی در ترکیه در معرض تهدید جدی از جانب جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و از آنها خواسته‌اند این کشور را ترک کنند و اگر در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه حضور دارند، توصیه‌های امنیتی را رعایت کنند.

مقامات ارشد صهیونیستی روز جمعه نیز هشدار دادند که "تهدیدات ملموسی" از سوی ایران وجود دارد.

این مقامات سیاسی و امنیتی که نخواستند نام‌شان فاش شود ، مدعی شدند که ایران قصد دارد در انتهای هفته حملاتی در استانبول انجام دهد و از تمامی شهروندان‌شان خواستند تا هرچه فوری خاک ترکیه را ترک کنند و اگر توانایی خروج از ترکیه را ندارند، خود را درون اتاق‌های هتل محبوس کنند و هیچ نشانی از اینکه اسرائیلی هستند بروز ندهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    استانبول نه تو خود تلاویو
  • سعید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    فکرکنم گانتس یه چیزی زده هیچ غلطی نمیتونی کنی صهیونیستهای کثیف وکودک کش ازاسترس وترس بمیرین
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    لعنت بر پدر و مادر هر اسرائیلی اگر جرأت دارید فقط یک بمب به سوی ایران عزیز پرتاب کنید تا آنوقت همه رجز خوانی هایتان با خاک یکسان شدن حیفا وکل اسراییل را مشاهده کنید وخیال خام حمله به ایران بیشه شیران را از سر بدرکنید دلم می خواهد فقط رجز خوانی هایتان با موشک های نقطه زن پاسخ داده شود زنده یاد ایران و ایرانی