حمایت دوباره سردار آزمون از دراگان اسکوچیچ

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ در شرایط کنونی خیلی بد است و کار ما را دشوار می‌کند، در این شرایط فدراسیون و وزارت باید از ما حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون درمورد آخرین شرایط تیم ملی و احتمال صعود ایران به مرحله دوم رقابت‌های جام‌جهانی اظهار داشت: به هر حال فوتبال است و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. شک نکنید که ما بازیکنان یک درصد هم کم‌کاری نخواهیم کرد. از وزارت ورزش و فدراسیون تقاضا می‌کنیم که کامل از ما حمایت کنند، چون یک اردو دیگر بیشتر در پیش نداریم. شرایط باید خوب پیش برود تا بتوانیم مقابل تیم‌های بزرگ با اعتماد به نفس بالا حضور پیدا کنیم.

وی درمورد احتمال تغییر سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: چرا باید سرمربی را تغییر دهیم؟ من واقعاً این صحبت‌ها را متوجه نمی‌شوم. الان وقت حمایت است و تنها یک اردوی دیگر در پیش داریم. شما فکر می‌کنید اگر گواردیولا را هم بیاوریم بتواند کار خاصی انجام دهد؟ اول از همه فدراسیون باید بازیکنان را حمایت کند و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی تدارک ببیند، نه تغییر سرمربی. این موضوع را برای بار هزارم اعلام می‌کنم که در هیچ جای دنیا سرمربی نمی رود با کشورهای دیگر مذاکره کرده و قرارداد امضا کند. این موضوع وظیفه فدراسیون است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: کنار گذاشتن سرمربی در شرایط کنونی خیلی بد است و کار ما را دشوار می‌کند. اینکه او توانسته رکورد را جابجا کند یعنی قابلیت‌هایی دارد. هر زمانی که اسکوچیچ حمایت شده نتایج خوبی گرفته است. هر زمانی که هم از تیم ملی و سرمربی آن انتقاد شده متاسفانه نتایج خوبی کسب نشده است. بهتر است کمی در کنار بازیکنان باشید. از گفتن حرف‌های تکراری خسته شده‌ام. من از همه فقط توقع حمایت دارم، نه برکناری سردار آزمون و طارمی و اسکوچیچ.

آزمون درخصوص پیش بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام‌جهانی، تصریح کرد: مقابل بحرین و لبنان بازی نداریم. باید مقابل تیم‌های بزرگ دنیا قرار بگیریم. اگر خودمان باشیم و از تیم ملی حمایت شود می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. اگر 50درصد حمایت های گذشته را حالا می‌دیدم الان محکم‌تر صحبت می‌کردم، اما الان سخت است. من نمی‌توانم به مردم دروغ بگویم. به سجادی هم رک و راست گفتم من نمی‌توانم حرفی بزنم که مردم را گول بزنم. کار برای تیم ملی دشوار است و با این شرایط نتیجه گرفتن تیم ملی در بازی‌های بزرگ اصلاً منطقی نیست.

وی ادامه داد: فوتبال برد و باخت دارد. من اصلاً از باختن نمی‌ترسم. اینقدر شکست‌های بد را تجربه کرده‌ام که شاید هیچ وقت دیده‌ هم نشود. به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اعتماد کامل دارم و قطعاً برای گرفتن بهترین نتیجه وارد زمین خواهیم شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اینکه گفته می‌شود به بردیف، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور توصیه‌هایی داشته است، تصریح کرد: من که نمی‌توانم به یک مربی بزرگ توصیه کنم که فلان کار را انجام دهد و فلان کار را انجام ندهد. من می‌دانم حالا اگر خدایی ناکرده تراکتور نتیجه نگیرد می‌خواهند همه چیز را به گردن من بیاندازند. بردیف چند سوال از من پرسید و من هم جز خوبیِ تراکتور چیزی به او نگفتم. من به او نگفته‌ام که فلان مربی را جذب کن و...، چون من در آن حد و اندازه‌ها نیستم. اگر هم چنین کاری کرده‌ام مثل مردم می‌گفتم که این کار را کرده‌ام. او از من خواست چند بازیکن را به او معرفی کنم که من هم همین کار را کردم، اما تصمیم اول و آخر را خودش خواهد گرفت. بازیکنانی که من معرفی کردم هم جز بهترین‌های لیگ برتر و تیم ملی ایران هستند.

بیشتر بخوانید:

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ام ار IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    3 1
    نظر مثبت سردار نسبت به اسکوچیچ واقعا از روی اخلاق و قدردانی از مربی است که در نومیدی کامل ایران را به جام جهانی برد تیم حمایت نشود معلوم است ضعیف میشود ایران همیشه فکرش به صعود است بعد از صعود به جام جهانی صرفا حضور برایش کافی است این نگرش باید اصلاح شود