۱۲ نفر
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
رزرو هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا

قصد زیارت در مشهد مقدس را دارید؟ قطعاً باید برای اقامت در این شهر در زمان زیارت جایی را انتخاب کنید.

در هنگام سفر به مشهد مقدس و اقامت در آنجا هیچ چیز بهتر از این نیست که هتلی نزدیک حرم را برگزینید که بتوانید بدون ترافیک و اتلاف وقت به حرم بروید. در اینجا به شما می‌گوییم برای رزرو هتل مشهد نزدیک حرم چه کار باید بکنید.

نزدیک حرم چه اقامتگاه‌هایی وجود دارد؟

در ابتدا باید بدانید که انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نزدیکی حرم چطور هستند. به طور کلی می‌توان هتل‌های نزدیک به حرم را به چند دسته‌ی کلی تقسیم کرد. این تقسیم‌بندی بر اساس ستاره، میزان خدمات و قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک حرم انجام شده است. انواع این اقامتگاه‌ها عبارتند از:

· مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها: ارزان‌ترین نوع اقامتگاه در نزدیکی حرم که از سایر انواع هتل‌ها و حتی هتل آپارتمان‌ها قیمت مناسب‌تری داشته و زائرینی که قصد سفر اقتصادی دارند، به اقامت در آنها علاقمند هستند.

· هتل‌های یک ستاره: اقامتگاه‌های یک ستاره نزدیک به حرم بیشتر شامل هتل آپارتمان‌ها می‌شوند که اگر به صورت خانواده‌ای با جمعیت زیاد برای زیارت می‌روید، بسیار برایتان مناسب هستند.

· هتل‌های دو ستاره: این هتل‌ها که به آنها هتل اقتصادی هم گفته می‌شود، دارای امکانات خوبی هستند و قیمتشان نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است.

· هتل‌های اقتصادی سه ستاره‌: هتل‌های سه ستاره هم در دسته‌ی هتل‌های اقتصادی قرار می‌گیرند که جاهایی شیک و تمیز با امکانات خوب و عالی هستند. اقامت در این هتل‌ها در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند.

· هتل‌های لوکس چهار ستاره: هتل‌هایی که در دسته‌ی هتل‌های لاکچری قرار می‌گیرند و امکانات آنها بسیار عالی است.

· هتل‌های لوکس پنج ستاره: این هتل‌ها دارای امکانات عالی برای یک اقامت لوکس نظیر باشگاه ورزشی، استخر، سونا، ماساژ و رستوران‌های بزرگ هستند.

در هتل‌های یک ستاره و هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم اقتصادی اقامت کنید

اگر در جستجوی هتل‌های یک ستاره هستید که بتوانید هزینه‌ی بسیار کمی را پرداخت کنید می‌توانید به این هتل‌های یک ستاره و یا هتل آپارتمان‌های زیر سر بزنید و از میان آنها یکی را برای اقامت انتخاب کنید.

· هتل یک ستاره‌ی گل سرخ: هتلی نسبتاً تازه‌ساز که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و در میدان بیت‌المقدس واقع است. شما از پنجره‌های اتاقتان می‎توانید گنبد طلایی امام رضا را ببینید و با فرودگاه و ایستگاه قطار نیز فاصله‌ی کمی دارید.

· هتل یک ستاره‌ی سهند ۲: هتل سهند ۲ در خیابان هشتم امام رضا است و فاصله‌ی آن از بارگاه امام رضا با پای پیاده تنها ۷ دقیقه است. هتل سهند ۲ دارای ۶ طبقه و ۲۴ اتاق است.

· هتل آپارتمان پرهام: هتل آپارتمان پرهام در مشهد یکی از ارزان‌ترین هتل‌ آپارتمان‌ها در میان هتل های مشهد در نزدیکی حرم است که با ماشین کمتر از ده دقیقه با حرم فاصله دارد.

· هتل آپارتمان تبسم: این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، امام رضای ۳ واقع است و فاصله‌ی آن با حرم کمتر از پنج دقیقه است.

· هتل آپارتمان مهستان: اگر در هتل آپارتمان مهستان اقامت کنید خیلی زود می‌توانید برای زیارت به حرم برسید زیرا این اقامتگاه در خیابان امام رضای ۶ قرار دارد و به حرم بسیار نزدیک است.

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم

هتل‌های دو ستاره‌ نزدیک حرم

هتل‌های دو ستاره‌ی اطراف حرم، با توجه به میزان تقاضای مسافران برای اقامت در یک هتل اقتصادی و رقابت صاحبان هتل‌ها برای جذب مسافران و زائرین با یکدیگر، بسیار شیک و تمیز هستند و امکانات خوبی را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در این هتل‌های دو ستاره خدمات مناسبی را دریافت کنید.

· هتل بشری: روبه‌روی باب الجواد، دارای آسانسور، رمپ برای افراد کم‌توان حرکتی، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، رستوران ایرانی، اینترنت نامحدود رایگان، تالار پذیرایی و اتاق چمدان.

· هتل ادریس: واقع در میدان بیت المقدس، دارای ۷ طبقه و ۷۱ سوئیت و یک رستوران.

· هتل جواهری: با فاصله‌ی پنج دقیقه‌ای با حرم، نزدیک به بازار امام رضا و بازار ۱۷ شهریور، دارای یک رستوران ایرانی و فرنگی و یک کافی‌شاپ.

· هتل ابریشم: دارای ۶ طبقه و ۴۹ واحد اقامتی با اتاق‌های تمیز و مرتب واقع در خیابان امام رضای ۲.

هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم چه مزایایی دارند؟

در مشهد، هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم به اندازه‌ای هستند که شما بتوانید از میان آنها مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. نکته‌ی جالب قرار داشتن یک هتل آپارتمان در میان هتل‌های سه ستاره است. هتل آپارتمان ملل مشهد در میدان بیت‌المقدس است و شما پیاده ۵ دقیقه‌ تا حرم فاصله دارید. این هتل آپارتمان دارای ۱۰ طبقه‌ و مورد تایید میراث فرهنگی است. سایر هتل‌های سه ستاره‌ی اطراف حرم عبارتند از: هتل رضویه واقع در میدان بیت المقدس، هتل هاترا با فاصله‌ی ده دقیقه‎ای تا حرم، هتل حیات شرق با یک ربع فاصله از حرم، هتل اطلس واقع در میدان بیت‌المقدس، هتل جواهر شرق با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی تا حرم و هتل سهند با فاصله‌ی ۵۰۰ متر از حرم.

رزرو هتل مشهد فلایتیو

هتل‌های چهار ستاره نزدیک دارای امکانات عالی برای اقامت

اگر شما از آن دسته افراد خوش سلیقه هستید که هتل‌هایی لوکس را برای اقامت انتخاب می‌کنید، می‌توانید به هتل‌های چهار ستاره در نزدیکی حرم بروید که هم فاصله‌ی کمی با مرقد امام رضا دارند و هم با امکانات عالی، خدمات فوق‌العاده‌ای‌ را به مسافران ارائه می‌دهند. هتل‌های چهار ستاره‌ی نزدیک حرم عبارتند از: هتل لوکس جواد، با ۵ دقیقه فاصله تا حرم، هتل اترک واقع در میدان بیت المقدس، هتل الماس یک هتل لوکس و تازه‌ساز واقع در خیابان امام رضا، هتل کیانا: با فاصله‌ی ۵۰۰ متری تا حرم واقع در خیابان امام رضای ۲.

هتل پنج ستاره نزدیک حرم زیارت و سیاحت را با هم دارد

کسانی که برای اقامت خیلی لاکچری و عالی در نزدیکی حرم برنامه‌ریزی کرده و بودجه‌ی کافی را برای این کار دارند، می‌توانند در هتل‌های پنج ستاره‌ی نزدیک حرم نه تنها به زیارت بروند، بلکه در خود هتل نیز به سیر و سیاحت بپردازند. این هتل‌های پنج ستاره عبارتند از: هتل قصرالضیافه چسبیده به صحن حرم واقع در ضلع شرقی حرم و ورودی صحن هدایت، هتل بین‌المللی کوثر ناب: با پنجره‌های رو به حرم واقع در خیابان وحدت و شارستان رضوی، هتل مدینه ‌الرضا با فاصله‌ی دو دقیقه‌ای از حرم، هتل مجلل درویشی بزرگ‌ترین هتل شهر مشهد واقع در خیابان امام رضا و هتل الماس ۲ با فاصله ی بسیار کم از حرم مطهر.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =