امباپه خودش خواست در پی اس جی بماند

ناصر الخلیفی، رئیس PSG، می‌گوید با پیشنهاد ۱۸۰میلیون یورویی رئال به این‌خاطر مخالفت کرده که می‌دانسته امباپه می‌خواسته در پاری‌سن ژرمن بماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه اسپانیایی مارکا با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن، مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده. الخلیفی در این مصاحبه درباره جنجالی‌ترین مسائلی که اخیرا باشگاه فرانسوی یک پای آنها بوده توضیح داده. مسائلی از قبیل تمدید قرارداد کیلیان امباپه با وجود تلاش رئال مادرید برای خرید او، جنگ لفظی و حقوقی با خاویر تباس رئیس لالیگا، سوپرلیگ اروپا، استخدام زین‌الدین زیدان.

الخلیفی در این مصاحبه درباره پروژه PSG بعد از جدا شدن لئوناردو از پست مدیریت ورزشی باشگاه و منصوب شدن لوئیس کامپوس به جای او صحبت کرد.

رئیس PSG در این مصاحبه اخراج پوچتینو و استخدام زیدان به‌عنوان سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن را تایید نکرد. الخلیفی در این‌باره گفت:" می‌خواهم این را روشن بگویم که وقتی زیدان بازی می‌کرد از او خوشم می‌آمد و وقتی مربی بود هم او را دوست داشتم. ولی ما تا این لحظه نه به‌صورت مستقیم و نه غیر مستقیم با او صحبت نکرده‌ایم".

الخلیفی در ادامه به دفاع از امباپه در مقابل حملات رئال مادرید پرداخته و ضمن مخالفت کردن با صحبت‌های پرز، رئیس رئال، که گفته بود امباپه در روزهای آخر نظرش درباره پیوستن به رئال را عوض کرد گفت:" من تابستان گذشته پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال را رد کردم چرا که می‌دانستم امباپه می‌خواهد در PSG بماند. من کیلیان را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم او و خانواده‌اش چه می‌خواهند. امباپه بازیکنی نیست که به‌خاطر پول منتقل شود. او بازی در شهر پاریس و این باشگاه را انتخاب کرده. او می‌خواهد در کشورش باشد و در پروژه باشگاه ما نقش بازی کند. او فقط به بازی کردن و پیروز شدن فکر می‌کند".

رئیس PSG وقتی موضوع خاویر تباس، رئیس لالیگا، پیش کشیده شد تندترین الفاظ مصاحبه را به زبان آورد. تباس بارها علیه پاری‌سن ژرمن مواضع تند و تیزی گرفته و باشگاه پاریسی هم در مقابل به او پاسخ داده است. درگیری لفظی دو طرف اخیرا به اقامه دعوای حقوقی لالیگا علیه پاری‌سن ژرمن منجر شده است.

الخلیفی در مصاحبه با مارکا درباره رئیس لالیگا گفت:" ما هر کاری می‌کنیم، وقتی انجامش می‌دهیم که بدانیم مانعی برایش نداریم. سبک و سیاق ما این نیست که درباره لیگ‌های دیگر، باشگاه‌های دیگر با فدراسیون‌های دیگر صحبت کنیم. ما نه به کسی درس می‌دهیم و نه اجازه می‌دهیم کسی به ما درس بدهد. شرایط هر ساله همین است. ما به ساختن پروژه‌مان ادامه خواهیم داد".

بیشتر بخوانید:

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =