دهه تولید و تجارت، یادآور تلاشهای جهادگران صنعت در جبهه تولید و اقتصاد کشور است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با صدور پیامی، فرارسیدن دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن را تبریک گفت و اظهار داشت: دهه تولید و تجارت، یادآور تلاشهای جهادگران صنعت در جبهه تولید و اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، در پیام یاسر امینی بمناسبت فرارسیدن دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن آمده است: دهه تولید و تجارت یادآور تلاشهای جهادگران صنعت در جبهه تولید و اقتصاد کشور است. صنعتگران با همت زایدالوصف خود زنجیرهای تحریم و وابستگی را از پیکره اقتصاد کشور برداشته و کار و تولید را براساس فناوری و علم برتر و نبوغ ایرانی توسعه می بخشند.

وی افزود: تولید و صنعت، نقش مهمی در افزایش رشد و توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند و با رونق این بخش، نیروی کار و فنآوری در تولید بحرکت درآمده و رونق اقتصادی، زمینه‌های بهبود سطح زندگی را فراهم می کند.

امینی گفت: دستیابی مغزهای برتر ایرانی به فناوریهای پیشرفته و نوین در عرصه صنعت و اقتصاد، حیرت جهانیان را برانگیخته و دشمنان زبون این مرز و بوم را به ترور ناجوانمردانه دانشمندان نابغه ایرانی وادار نموده است تا شاید به خیال خام خود از پیشرفتهای علمی ایران در همه زمینه ها ممانعت ورزند.

وی یادآور شد: ترغیب، تشویق و حمایت همه جانبه از شرکتهای دانش بنیان می تواند بستر لازم و مناسب را در زمینه شکوفایی علم صنعت در محیط تولید فراهم نماید و صاحبان صنایع کوچک و متوسط با دلگرمی زیاد، راه پر فراز و نشیب رسیدن به خودکفایی و قطع وابستگیهای اقتصادی را هموار نمایند. اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن به تمامی تلاشگران عرصه خدمت در سنگر تولید و صنعت استان، موفقیت روزافزون همه این عزیزان را آرزومندم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =