لرستان رتبه هفتم کشور در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد

مهر نوشت : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پرداخت ۳۷۳ میلیارد تسهیلات رونق تولید در این استان خبر داد

محمدرضا صفی خانی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان لرستان به ارائه گزارش عملکرد بانک های استان در بحث رونق تولید پرداخت و اظهار داشت: لرستان رتبه هفتم کشور در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید را در اختیار دارد.

وی افزود: از نظر مبلغ پرداختی از طریق مصوبات ستاد تسهیل، استان لرستان رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: از نظر درصد پرداخت نسبت به سهم اختصاص یافته، استان لرستان با ۹۲ درصد پرداختی رتبه اول را در اختیار دارد.

صفی خانی عنوان کرد: از ۴۰۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده برای استان تا کنون ۳۷۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: امروز نیز ۹۹ امین جلسه ستاد تسهیل استان با توجه به نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و برخی مشکلات از نظر منابع بانکی برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: در مجموع از ۱۵۴ پرونده انباشت ارجاع به شعبه بانک، ۱۱۳ طرح صنعتی و ۴۱ طرح کشاورزی هستند.

صفی خانی ادامه داد: اعتبار طرح های بخش صنعت ۱۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و طرح های جهاد کشاورزی نیز ۱۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان هستند.

وی گفت: در مرحله انباشت عقد قرارداد در بانک ها نیز ۳۶ طرح صنعتی با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان و ۲۱ طرح کشاورزی با ۵.۱ میلیارد تومان وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: در خروجی پرداختی نیز ۲۵۶ پروژه شامل ۷۲ طرح صنعتی با اعتبار ۳۲۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و ۱۸۴ طرح کشاورزی با ۴۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان وجود دارد.

صفی خانی ادامه داد: باید ۴۷ طرح دیگر در این زمینه محقق شود تا ۴۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته بخش های اقتصاد مقاومتی، نهایی شود.

وی گفت: این طرح ها که مربوط به آبان ماه هستند به ۴۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان تسهیلات نیاز دارند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان نیز در این جلسه گفت: لرستان از نظر جلسات برگزار شده ستاد تسهیل رتبه ششم کشوری را در اختیار دارد.

مهرداد غضنفری افزود: از نظر مجموع مصوبات رتبه دوم و از نظر مصوبات اجرا نشده هم رتبه دوازدهم را داریم.

وی ادامه داد: از نظر مصوبات در دست اقدام ستاد تسهیل نیز رتبه دوم کشور را داریم

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =