برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ۶ لغایت ۱۰تیرماه به مدت پنج‌روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد: فرش اصیل دستباف ایرانی، در اقصی‌نقاط جهان به قدری درخشندگی دارد که توان انکار را از همگان سلب کرده و بر همه ما تکلیف است که این هنر ملی و ارزشمند را حفظ کنیم.

او افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی را در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران حوزه فرش دستباف ایفا کرده و بستر مناسبی را برای نمایش‌آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دستبافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

خورگامی گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ۶ لغایت ۱۰تیرماه به مدت پنج‌روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۳۰ تولیدکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، زنجان، چهارمحال‌وبختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری و... عرضه می‌کنند.

او یادآور شد: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالی‌بافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کننده و تولیدکننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه در پایان گفت: طی مدت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت۱۶ الی ۲۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین پذیرای بازدید هم‌استانی‌های عزیز هستیم.

.48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =