۰ نفر
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
دنیایی از فیلم های روز در فیلمنو

یکی از Vod های جدید ایرانی که به تازگی نیز افتتاح شده است فیلمنو نام دارد که مزیت های آن برای هر علاقمند به تماشای آنلاین فیلم و سریال می تواند مفید و البته وسوسه کننده باشد.

تماشای فیلم، سریال و انیمیشن های روز بدون خرید اشتراک از فیلمنو

قاعدتاً یک Vod باید ماهانه به شما اشتراک بفروشد و به ازای آن دسترسی تماشای تمامی آثار قرار گرفته در رسانه خود را بدهد، به دلیل تلاش هایی که وی او دی های برای ترجمه و دوبله های اختصاصی خود می کنند اکانت ماهانه برای خرید به شما پیشنهاد می دهند تا بتوانند هزینه های خود را جبران و برای ادامه کار آماده باشند، کاربران زیادی نیز ترجیح می دهند به این سرویس ها روی بیاورند، روی صحبت ما با آن دسته از بینندگان فیلم و سریال های خارجی است که میل زیادی به تماشای آنلاین یک اثر سینمایی یا سریالی دارند. در این لحظه مفتخریم رسانه فیلمنو رو به شما معرفی کنیم که هزاران اثر جدید و قدیمی را در آرشیو خود دارد و باهم به معرفی دسته بندی های مختلف آن خواهیم پرداخت. در فیلمنو یک گروه مستقل از دوبلورها دائما در تلاش هستند تا نیازهای مخاطب را بسنجند و ابتدا از آثاری شروع به دوبله فارسی کنند که کمتر پیدا می شوند یا به عبارتی نایاب هستند، این آثار در واقع از میزان جستجوی کاربران در موتورهای جستجوگر استخراج می شود و بعد از بررسی و تایید تیم، کار دوبله شروع خواهد شد.

معرفی رسانه فیلمنو از عضویت تا امکانات ویژه

هم اینک فیلمنو را جستجو یا آدرس filmeno.net را مستقیم وارد کنید، از منوی بالا عضو شوید. شما به یک سایت Vod بدون خرید اشتراک و بدون نیاز به کد هدیه وارد شده اید. حالا لیستی از فیلم ها، سریال ها، مستندها و انیمیشن های رایگان پیش روی شماست که می توانید آنها را بر حسب بازیگر، کارگردان، ژانر و .. طبقه بندی شده ببینید. در بخشی دیگر خواهید دید که می توانید به هر فیلم به صورت مجزا امتیاز دهید و رای خود را به ثمر بنشانید که ماحصل آن یک دسته بندی از آرشیو آثاری است که کاربران می توانند فیلم های مورد پسند را به ترتیب برترین ها تا بدترین ها ملاحظه کنند.

دسته بندی فیلمنو معطوف به چند دسته کلی و چندین زیر دسته است، محبوب ترین، بروزترین ها، انیمیشن، سریال و مستند است و در هر قسمت شاهد آثار اکشن، عاشقانه، کمدی، ترسناک و.. و در رده ای دیگر شاهد فیلم های مربوط به هر کشور هستید. این طبقه بندی شیک باعث می شود تا به راحتی بتوانید بین بخش های سایت در گردش باشید.

تماشای انلاین سریال

محبوب ترین فیلم های این رسانه تلفیقی از آثار محبوب imdb که در واقع بر حسب این سایت گزارش شده و میزان نظرات کاربران به همراه آثاری که امتیاز خوبی از منتقدین دریافت کرده اند می شوند، این روند باعث می شود تا بتوانید هرآنچه را بتوان خوب یا پرطرفدار دانست را بیابید.

جدیدترین فیلم های سینمایی جهان از سراسر کشورها را در فیلمنو می توانید بیابید و به تماشای آنها بپردازید. اگر سرعت اینترنت شما پایین است و نگران این هستید که نمی توانید در سریع ترین زمان ممکن این فیلم ها را ببینید این نوید را به شما می دهیم که همگام سازی سرعت اینترنت با کیفیت ارسالی در فیلمنو فراهم شده و ابتدا سرعت اینترنت شما محاسبه می شود و بعد تا جایی که شما قطع وصلی نداشته باشید کیفیت ویدئو ارسالی تنظیم می شود. این امکان در نهایت منجر به پخش پی در پی فیلم و بدون اتلاف وقت می شود و رضایت شما را از یک پخش آنلاین تضمین می کند.

فیلم های روز هم همانظور که احتمالا می دانید شامل فیلم های جدید میلادی 2022 خواهد شد که از بالا به پایین با اسکرول شما لیست شده اند و تا 2019 خواهد رسید. این آثار در اواویت برای دوبله هستند، هرچند در بخشی از سایت می توانید با ارسال درخواست یک فیلم یا سریال از تیم تولید محتوا بخواهید، پس از دریافت درخواست فیلم توسط شما، امکان سنجی شده و همه عوامل دست به کار خواهند شد تا ابتدا ترجمه کار صورت گرفته و اثر به صورت زیرنویس چسبیده فارسی و چندین کیفیت قرار بگیرد و چندین روز بعد نیز نسخه دوبله فارسی ارائه می شود. در فیلمنو ملاک مشارکت و درخواست های کاربران است و هر آنچه دست نیافتنی ست برای شما ممکن خواهد شد.

فیلم های 2022

فیلم مستند یکی از دسته بندی های خاص در فیلمنو به حساب می آید، مستندها واقعی ترین و بدون دخل و تصرف ترین تصاویری است که شما می توانید در سینماها پیدا کنید، این ویژگی باعث شده تا بسیاری برای سرگرمی به سراغ مستندهای مختلف با موضوعات متفاوتی بروند. از مستندهای حیات وحش تا جهان گردانی که شهرهای مختلف دنیا را معرفی می کنند همه در فیلمنو قرار دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =