۲ نفر
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
دیوارپوش چیست؟

امروزه مردم توجه زیادی به دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار خود دارند و سعی می کنند از ایده های جدید مانند دیوارپوش استفاده کنند.

دیوار های خانه بیشتر از هر قسمت دیگری در دید همگان قرار دارد به همین سبب می توان با تزئین آن ظاهر جدیدی در دکوراسیون داخلی محیط کار و منزل ایجاد کرد. بهترین ابزار برای تزئین و شخصیت دادن به دیوار ها، دیوارپوش است که در مدل ها و طرح ها مختلفی در بازار وجود دارد.

در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی اقدام به ساخت و فروش انواع مختلف دیوارپوش می کنند که یکی از آن ها شرکت آذران پلاست است. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت نمونه های مختلفی از دیوارپوش را مشاهده کرده و به آسانی خریداری کنید.

آشنایی با دیوارپوش

در گذشته زمانی که حرف از تزئین و تغییر دیوار های خانه و محیط کار به میان می آمد، بیشتر افراد تنها ابزار کاغذ دیواری به ذهنشان خطور می کرد. اما امروزه با افزایش خلاقیت طراحان و گسترش تکنولوژی و امکانات، افراد انتخاب های بسیار زیادی برای روح بخشیدن به دیوار ها منزل خود دارند. به طور مثال افراد می توانند برای تغییر دیوار های منزل و محیط کار خود از شیشه، چوب، آجر، سنگ، چرم و .... استفاده کنند.

این ابزار یکی از کاربردی ترین متد ها برای طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. به همین سبب طراحان داخلی مانور زیادی روی آن می دهند و می توانند با استفاده از آن نمای بسیار خاص و متفاوتی برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنند.

معرفی انواع دیوارپوش

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم، دیوارپوش ها انواع و اقسام مختلفی دارند که شما می توانید بر حسب سلیقه، بودجه و نیاز خود یکی از آن ها را برای مکان مورد نظر استفاده کنید. از بهترین و محبوب ترین انواع دیوارپوش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دیوارپوش چوبی

یکی از خاص ترین و محبوب ترین انواع دیوارپوش، مدل چوبی آن است. اگر شما جزء افرادی هستید که به چوب و رنگ طبیعی آن علاقه ی زیادی دارید، می توانید برای دیوار های منزل خود از این مدل استفاده کنید. شما با استفاده از این ابزار چوبی، می توانید آرامش طبیعت را به منزل خود بیاورید و از آن لذت ببرید. چوب های مورد استفاده برای دیوار به شکل تخته های پهن یا باریک هستند که شما می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی روی دیوار های خود نصب کنید. می توان از لمینت نیز به جای چوب های طبیعی استفاده کرد.

دیوارپوش  2

مدل سنگی مصنوعی

یکی دیگر از انواع دیوارپوش ها، مدل سنگی آن است که در بیشتر موارد برای یک قسمت خاص از دیوار استفاده می شود. به طور مثال می توان آن را برای قسمت شومینه یا پشت تلویزیون استفاده کرد. البته مکان استفاده ی شما از این ابزار کاملا سلیقه ای است و شما می توان در هر قسمتی از خانه ی خود از آن استفاده کنید. این ابزار سنگی تنوع طرح و مدل زیادی دارد که شما می توانید بر اساس دیگر وسایل خانه، رنگ و مدل آن را انتخاب کنید.

دیوارپوش شیشه ای

یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مدل های دیوارپوش، نمونه ی شیشه ای آن است که می توان به وسیله ی آن جلوه ی زیبا و خاصی را به محیط بخشید. این مدل های شیشه ای را می توان در قسمت های مختلف منزل و محیط کار به عنوان پارتیشن استفاده کرد. شیشه های مورد استفاده برای این کار بسیار مقاوم هستند و حتی در برابر ضربه های شدید، نمی شکنند. به همین سبب امنیت بسیار بالایی دارند. شیشه هایی که برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند ساده و بدون طرح یا طرح دار در رنگ های مختلف باشند.

مدل چرمی

روز به روز مدل های جدیدی از دیوارپوش به بازار عرضه می شود که یکی از بهترین و خاص ترین آن ها، مدل چرمی است. این مدل را می توان در هر مکانی مانند ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری، مدارس، رستوران ها، هتل ها و .... مورد استفاده قرار داد. از مهم ترین ویژگی های این دیوارپوش چرمی می توان به ضخیم بودن، نرم بودن، ضربه گیر بودن، عایق حرارتی و صوتی، عایق رطوبتی، ظاهر بسیار زیبا، تنوع در طرح و رنگ و .... اشاره کرد. تمام این ویژگی های خاص و منحصر به فرد باعث شده است که افراد زیادی از این مدل برای محیط های مختلف استفاده کنند.

دیوارپوش آجری

دیوارپوش آجری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نمونه های این ابزار است که بیشتر برای تک دیوار استفاده می شود. خلق دیوار های آجری در منزل و محیط کار باعث می شود که شما فضایی مدرن و بسیار صمیمی داشته باشید. شما می توانید این مدل را بیشتر در رستوران ها و کافه ها مشاهده کنید. این آجر ها در طرح های مختلف و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند که پرفروش ترین آن ها رنگ های سفید و طبیعی آجر است.

ماربل شیت

دیوارپوش چیست؟

ماربل شیت به ورقه های pvc طرح سنگی گفته می شود که از ۷۰ درصد پی وی سی و ۳۰ درصد پودر سنگ تهیه شده اند. به همین سبب استحکام زیادی دارند و می توان از آن ها به عنوان سنگ مصنوعی نام برد. این ماربل شیت ها به دلیل یک تکه و بدون درز بودن محبوبیت زیادی بین افراد دارند و می توان آن ها را در مکان های مختلفی مشاهده کرد. ماربل شیت ها خود دارای انواع مختلفی هستند که از بهترین آن ها می توان به ماربل شیت های طرح چوب، طرح کاغذ دیواری، طرح سنگ و .... اشاره کرد.

سقف کاذب

یکی از ابزار های بسیار کاربردی و مهم در دکوراسیون داخلی، سقف کاذب است. سقف کاذب در قسمت پایینی سقف اصلی ساختمان اجرا می شود و می تواند باعث زیبایی محیط داخلی ساختمان شود. از مهم ترین ویژگی های این سقف ها می توان به مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت، عایق حرارتی و صوتی، ظاهر بسیار خاص و زیبا، نصب آسان و ... اشاره کرد. در نتیجه اگر شما به طراحی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهید، حتما باید زیبایی سازی سقف منزل خود را در نظر داشته باشید.

شما می توانید نمونه های مختلفی از دیوارپوش را از شرکت آذران پلاست با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. این شرکت یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش انواع ابزار های طراحی دکوراسیون داخلی است. از مهم ترین ویژگی های این شرکت می توان به با تجربه بودن، معتبر بودن، تنوع در طرح و مدل، کیفیت بالای محصولات، گارانتی محصول و .... اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =