دومین شعبه فروشگاه هفت سلامت در بیمارستان شریعتی تهران افتتاح شد

دومین "فروشگاه هفت سلامت" در روز شنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور ریاست گروه اقتصادی گلستان، دکتر محسن طلایی مشاور گروه اقتصادی گلستان و مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت، دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و جمعی از پزشکان و مدیران بیمارستان‌ها افتتاح شد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نموده و هم اکنون با بیش از ۶۰۰ شعبه در مناطق مختلف کشور در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم ایران است. فروشگاه‌های هفت سلامت با هدف "همدلی و همراهی در حوزه بیمارستانی و فروشگاهی" از سال ۱۴۰۰ با افتتاح اولین شعبه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و اکنون با هدف تامین رفاه، خدمت‌رسانی و رضایتمندی هرچه بیشتر و رفع تمام نیازهای بیماران، کارکنان و مراجعین از فروشگاهی مورد اعتماد، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در حال گسترش شعب است.

در این مراسم دکتر محسن طلائی مشاور گروه اقتصادی گلستان اقدامات و نیت خیرخواهانه مرحوم حاج سید محمد گرامی و اعتقاد پایدارشان که همیشه چراغ راه مجموعه اقتصادی گلستان بوده را خاطرنشان کردند که منتج به خدماتی همچون احداث مرکز تحقیقات غدد در سال ۹۶، احداث مجموعه عظیم "مهدی کلینیک" و در ادامه راه، تاسیس شعب فروشگاه های هفت سلامت شده است.

ریاست گروه اقتصادی گلستان نیز با تاکید مجدد بر عملکرد مجموعه بر مبنای خیر و راه درست، راه اندازی فروشگاه هفت با برند سلامت را نشات گرفته از همین مسئله دانست.

دومین شعبه فروشگاه هفت سلامت در بیمارستان شریعتی تهران افتتاح شد

دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نیز در این مراسم حضور داشتند و ضمن تایید روش کار فروشگاه‌های هفت سلامت در سرعت عمل و خدمات رضایت‌بخش گفت: این مجموعه باید الگوی شرکت‌های خصوصی در خدمت‌رسانی باشد و می بایست در دیگر مراکز دیگر نیز توسعه یابد.

در ادامه دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در مراسم افتتاح این فروشگاه ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در مبحث مدیریت گفت: بیمارستان در دو سال اخیر درگیر ویروس کرونا بوده و تمام همکاران در بخش‌های مختلف به‌صورت مداوم خدمات شایسته‌ای ارائه ‌دادند. اگرچه یک سری عوامل اجتناب ناپذیر است اما در حد توان می‌شود مسائل رفاهی را فراهم کرد. با توجه به اینکه مراجعین ما از اقصی‌نقاط کشور و عموما افرادی کم بضاعت هستند که ناامید از همه جا برای درمان به اینجا مراجعه می‌کنند، باید خدمات درمانی و پزشکی خوبی به آنان ارائه شود و این یک وظیفه انسانی است و باید بتوانیم حداقل امکانات را برای بیماران و همکاران فراهم کنیم. تجربه موفقی که گروه هفت در بیمارستان امام خمینی(ره) داشتند ما را ترغیب کرد که از این تجربه استفاده بهینه کنیم و از حمایت‌های دکتر قناعتی بهره گرفتیم و در مدتی کوتاه این مجموعه کارآمد حاضر شد.

در پایان رئیس و معاونین بیمارستان با مسئولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از قسمت‌های مختلف فروشگاه و کافه هفت و محصولات موجود در آن بازدید نمودند. شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت‌ سلامت جهت تجلیل از حضور پر رنگ عموم مردم در ضلع شمالی بیمارستان شریعتی واقع‌شده و به عنوان دومین شعبه شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به کارکنان و مراجعین محترم است.

این اقدام بزرگ‌ تداوم دارد…

دومین شعبه فروشگاه هفت سلامت در بیمارستان شریعتی تهران افتتاح شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =