چرخش معاملات در بازار رمزارز/ روند بیت کوین و اتریوم نزولی شد

همسو با افزایش عدم اطمینان در بازارهای رمزنگاری، اتریوم نتوانست بالای ۱۲۰۰ دلار باقی بماند و بیت کوین در جلسه امروز به زیر ۲۱۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا ارزش بازار جهانی کریپتو اوایل امروز تا ۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از شروع هفته نزولی، فشار نزولی در جلسه امروز تشدید شد و بیت کوین را اندکی به سمت پایین سوق داد.

بزرگترین توکن رمزنگاری جهان در جلسه روز سه‌شنبه، کمتر از ۲۴ ساعت پس از نزدیک شدن به ۲۲۰۰۰ دلار، به پایین‌ترین حد روزانه ۲۰۵۷۷ دلار سقوط کرد.

روند ریزشی رهبر بازار رمزارز امروز نیز ادامه داشته است به طوری که از ابتدای امروز بیت کوین ۴.۲۳ درصد ارزان شده است و ۲۰ هزار و ۶۱ دلار قیمت خورده است.

کاهش قیمت امروز در بازار رمزارز در نتیجه جو روانی ایجاد شده در بازار و انتظارات تداوم یافتن روند نزولی رخ داده است. یکی از کاتالیزورهای اصلی این تغییر در احساسات، RSI ۱۴ روزه است که نتوانست از سطح مقاومت اصلی خود ۳۵.۷۰ در روز دوشنبه خارج شود.

اتریوم چند قیمت خورد؟

اتریوم در اوایل جلسه روز سه‌شنبه به پایین‌ترین حد روزانه ۱۱۷۰.۲۳ دلار سقوط کرد و گاوها نتوانستند قیمت‌ها را از این کف دور کنند.

گویا انتظارات تداوم یافتن روند نزولی قیمتی بر دومین ارز برتر بازار رمزارز نیز تاثیر گذاشته است و روند این ارز را نزولی کرده است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =