ورود دستگاه قضا به رفع نواقص ایمنی برج خلیج فارس در قزوین

بازرس کل قضایی استان قزوین گفت: در تصمیمات کارگروه مربوط به رسیدگی ساختمان‌های ناایمن باید به منافع و حقوق بهره‌برداران برج خلیج فارس توجه کرد و از طرفی نیز اصلاح نواقص ایمنی برج مذکور باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عبدالله آقاعلیخانی، بازرس کل قضایی استان قزوین در بررسی میدانی جوانب و مشکلات مطرح نسبت به برج خلیج فارس به منظور اخذ توضیح از مسئولان شهری و شهرسازی به اتفاق هیأت همراه، اظهار کرد: در خصوص مشکلات برج خلیج فارس، با هر مرجعی که به هر طریقی اعم از ترک فعل و ارتکاب تخلفات و جرائم باعث بروز نارسایی‌های موجود شده‌اند، طبق قانون به شدت برخورد می‌شود.

او با تاکید بر ضرورت حمایت از امر تولید و پشتیبانی مسئولان از کسب‌وکارها و مشاغل، افزود: در تصمیمات کارگروه مربوط به رسیدگی ساختمان‌های ناایمن باید به منافع و حقوق بهره‌برداران این برج توجه کرد و از طرفی نیز اصلاح نواقص ایمنی برج مذکور نیز باید تسریع شود.

در خلال این بازدید بازرس کل قضایی استان قزوین با حضور در بین کسبه‌های مستقر در این برج با بیان اینکه هرگونه پیگیری نهاد نظارتی متبوع خود در چارچوب ضوابط و با محوریت تقلیل و یا عدم تحمیل ضرر و زیان به کسب‌وکارهای این برج صورت می‌پذیرد، اطمینان خاطر داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =