۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶

آخرین قسمت سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری جمعه هفتم مرداد روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، پس از گذشت 11 ماه از پخش سریال «مختارنامه» و نمایش 39 قسمت، روایت مقاطع مختلف زندگی و قیام مختار ثقفی به پایان می‌رسد و مختار در نبردی جانانه به جنگ تزویر می‌رود.

در این قسمت که جمعه شب پخش می‌شود، مختار برخی از یاران نزدیک و موثر خود را به خروج از کوفه تشویق می‌کند و با غسل شهادت آماده رویارویی با آل زبیر می‌شود. همزمان و در جبهه آل زبیر در میان سپاهیان بر سر نبرد با مختار اختلاف نظرهایی بروز می‌کند که کار را بر مصعب سخت و پیچیده می‌کند.

سخنرانی حماسی مختار در جمع یارانش و نیز نبرد او با دو فرمانده عرب و دو فرمانده ایرانی‌اش ـ یعنی سائب بن مالک، عبدالرحمن بن شریح، یزدان و مهران ـ بخش‌های قسمت پایانی سریال «مختارنامه» خواهد بود.

همچنین قرار است پس از پایان پخش سریال، در برنامه زنده «هنگام درنگ» در شبکه یک سیما، کارگردان، تهیه‌کننده و دیگر عوامل سریال «مختارنامه» حضور یابند و درباره این سریال بحث و گفت‌وگو کنند.

رضا استادی مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی «مختارنامه» از تمام رسانه‌های مجازی و مکتوب، وبلاگ‌‌نویسان، منتقدان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و کلیه اشخاصی که هم در طول مدت تولید سریال و هم در مدت زمان پخش، با مطالب و نوشته‌های ارزشمند انتقادی، خبری و تحلیلی خود این سریال تاریخی را یاری کردند، تشکر و ابراز امیدواری کرد در فرصتی مناسب و در قالب مراسمی ویژه، از این تلاش‌های موثر و مفید رسانه‌ای به شکل مناسب تقدیر شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    0 0
    متاسفانه علی رغم جنبه های مثبت این سریال ، خشونت وصف ناپذیری در این سریال وجود داشت.مثل گردن زدن ها، خون پاشیدن هاو....این مسئله شاید زیاد مورد توجه قرار نگرفته باشد اما این سریال در زمانی پخش می شد که تمام رده های سنی بیدار بودند.هیچ گونه محدودیتی سنی در زیر تصویر این سریال دیده نمی شد.و متاسفانه اثرات آن را در جامعه می بینیم.امیدواریم صدا وسیما بیشتر به این مسئله توجه کند
  • پوریا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    حالا بعد مدتها یه فیلم پیدا شده که جلوه های ویژه خیلی خوبی داره همش ازش ایراد می گیرن خوب این چیزهایی بوده که در جنگ وجود داشته و این سریال به خوبی به آن پرداخته در کل بهترین سریال ایرانود
  • عماد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
    0 0
    خوب برسد