۱ نفر
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
جشنواره چاپ دیجیتال از قربان تا غدیر

در سالهای اخیر نیاز به تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات، به مخاطبین اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین علت در کنار شبکه‌های اجتماعی و روش‌های بازاریابی اینترنتی؛ مراکز ثبت سفارش چاپ آنلاین بسیاری به وجود آمده‌اند، تا محصولات چاپی و روش‌های مارکتینگ آفلاین از همراهی روشهای نوین جا نمانند.

با خدمات چاپ دیجیتال آنلاین؛ کلیه‌ی محصولات چاپی از تکثیر عکس‌های پرسنلی و چاپ عکس‌های بزرگ روی فوم برد و بنر گرفته تا چاپ محصولات اداری مانند: کارت ویزیت، سربرگ، بروشور، کاتالوگ و تراکت، به راحتی با کمک تلفن همراه یا سیستم شخصی، در منزل و کمتر از ده دقیقه قابل سفارش هستند.

مزایای خدمات چاپ دیجیتال آنلاین

چاپ دیجیتال، یک روش نوین چاپی است که با بهره گیری از کامپیوتر ارسال فایل به پرینتر و دستگاه چاپ به سرعت و بی واسطه انجام می‌شود. به همین دلیل عملیات چاپ توسط پرینترهای لیرزی و در زمان کوتاه و تعداد کم قابل انجام است. مهمترین مزایای این نوع چاپ عبارتند از:

سفارش بدون محدودیت زمانی

احتمالا زیاد پیش آمده که در روز یا ساعت خاصی به محصول یا خدمتی نیاز داشته‌اید و در دسترس‌تان نبوده است. اما وقتی صحبت از چاپ دیجیتال آنلاین می کنیم، این محدودیت‌های زمانی بی‌معنی می شوند. چه کسی از اینکه در خلوتی ساعات نیمه شب پایان‌نامه خود را برای چاپ و صحافی به مرکز چاپ بفرستد بدش می‌آید؟ سفارش چاپ کارت پستال یا کارت دعوت به عروسی در روز جمعه یا تعطیلات رسمی، در کنار اعضا خانواده و با همفکری و مشورت آنها، از استرس این دوران می کاهد.

به علاوه برای خیلی از ما زمانی که به یک مغازه یا فروشگاه فیزیکی می رویم؛ پرسیدن قیمت تک به تک محصولات کار راحتی نیست. در ثبت سفارش آنلاین خدمات چاپ دیجیتال، شما می توانید هر چند بار که بخواهید ویژگی‌ها و قیمت محصولات را ببینید و حتی با همدیگر مقایسه کنید. از طرف دیگر موجودی و قیمت چند محصول چاپی را چک کنید و همه را یکجا سفارش دهید و یا حتی بعد از تکمیل خرید به سفارش خود محصولات دیگری اضافه کنید.

این ویژگی علی‌الخصوص در چاپ دیجیتال شخصی شده بسیار مورد توجه افراد است. زیرا هر کس سفارش خاصی با تعداد، رنگ، جنس‌کاغذ و زمان تحویل متفاوتی نیاز دارد. برای مشاهده قیمت آنی سفارشات چاپ دیجیتال خود می توانید به این لینک مراجعه نمائید: https://centralchap.com/category-digital-print

مزایا چاپ دیجیتال

صرفه جویی در وقت

در کنار راحتی، با سفارش آنلاین چاپ در وقت خود نیز صرفه جویی می‌کنید. در زندگی امروزه با وجود شلوغی و ترافیک، احتمالا برای خیلی از ما، رفت و برگشت به یک مرکز چاپ، برای ثبت سفارش یا تحویل گرفتن محصول چاپ شده، ممکن است چند ساعت طول بکشد. در حالی که ثبت آنلاین به راحتی در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شود و تحویل نیز از طریق پیک یا روش‌های دیگر ممکن است.

فرآیند ساده

این خدمات طوری پیاده‌سازی شده‌اند، که هر کس با هر سطح از دانش کامپیوتری فقط با چند کلیک در کمتر از ۱۰ دقیقه بتواند سفارش خود را تکمیل کند. در ابتدا شما لازم است با مراجعه به وبسایت از داخل منو محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد در صفحه‌ی محصول، تعداد، نوع کاغذ و سایز مورد نظر را انتخاب و فایل طراحی شده را آپلود می کنید. البته اگر خودتان فایل آماده‌ای ندارید، می توانید طراحی آن را به همان مرکز چاپ بسپارید. در مرحله آخر هم هزینه را پرداخت و روش تحویل را مشخص می کنید. چه از این راحت تر؟!

چاپ سازه‌های نمایشگاهی

بسیاری از کسب و کارها هر سال در نمایشگاه ها و سمینارهای مرتبط با حوزه فعالیت خود شرکت می کنند. غرفه آرایی و آماده سازی چنین محیط هایی به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد؛ به همین علت کیفیت و دوام انواع سازه های نمایشگاهی باید در سطح قابل قبولی باشد تا با یک بار خرید بتوان چندین و چند بار از این اقلام استفاده نمود. در صورتی که چاپ خاص و با کیفیتی روی سازه قرار گرفته باشد، تاثیرگذاری این محصول بیشتر شده و در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد شد.

در یک غرفه نمایشگاهی از ابزار و وسایلی استفاده می شود، که برخی از آنها برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات آن مجموعه هستند. در واقع شما می توانید با چاپ سازه های نمایشگاهی اختصاصی کلیه ی: استندها، میز کانتر، سازه های رول آپ، بنرها، فوم بورد و بک لایت با لوگو و عکس اختصاصی خود، غرفه نمایشگاهی تان را بیارایید. همچنین برای اینکه پس از اتمام نمایشگاه بازدیدکنندگان بتوانند خدمات و محصولات شما را به یاد بیاورند و راه های ارتباطی تان را نیز به یاد داشته باشند، می توانید از سایر محصولات مثل کاتالوگ و بروشور نیز استفاده کنید.

زمانی که شما تصمیم به شرکت در یک نمایشگاه می گیرید. لازم نیست برای تهیه‌ی سازه های نمایشگاهی متفاوت به دنبال مراکز مختلف باشید. زیرا به سادگی و با کمترین اتلاف وقت یک مرکز چاپ آنلاین می تواند کلیه محصولات از بنر و استندهای بزرگ تا کارت ویزیت و سایر ملزومات را با لوگو و طرح اختصاصی شما به چاپ برساند.

چاپ سازه های نمایشگاهی

چاپ آنلاین چقدر طول می کشد؟

فرآیند ثبت سفارش در کمتر از ده دقیقه انجام می شود. اما خود چاپ با توجه به نوع و تعدادی که سفارش داده اید، ممکن است بین چند ساعت (برای کارهای فوری) تا چند روز (برای کارهای عادی) طول بکشد. برای اینکه شما از قبل زمان تحویل سفارش خود را بدانید در صفحه‌ی هر محصول تخمینی از زمان آماده‌سازی نمایش داده می‌شود.

پس از آماده‌سازی با توجه به اینکه روش تحویل را به چه صورت انتخاب کرده باشید و از چاپخانه چه فاصله‌ای دارید، در زمان متفاوتی سفارش را تحویل می گیرید. برای مثال کسی که در تهران زندگی می کند و روش دریافت با پیک را انتخاب کرده با کسی که در شیراز زندگی می کند و روش تحویل پستی را انتخاب کرده، زمان دریافت متفاوتی دارند.

سخن آخر

صنعت چاپ همگام با فناوری پیشرفت کرده و لازم نیست نگرانی بابت کیفیت و سرعت خدمات و محصول داشته باشید. کافی است به مراکزی توجه کنید که خدمات چاپ گسترده‌تر، کیفیت بالاتر و قیمت بهتری را ارائه می دهند. در مرحله بعد سهولت استفاده از وب سایت، پشتیبانی مناسب و پاسخگویی را در نظر بگیرید. یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات سفارش آنلاین چاپ سانترال است. این مرکز به مناسبت افتتاح دفتر جدید و بازطراحی وب سایت، کلیه‌ی خدمات خود را از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات چاپ دیجیتال سانترال می‌توانید به وب سایت این مرکز مراجعه و یا از یکی از روش‌های زیر با این مجموعه در ارتباط باشید.

https://centralchap.com

info@centralchap.com

تلفن تماس: ۹۸۲۱۹۱۳۰۵۱۵۱+

آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از بهشتی، کوچه کوشش، پ ۳۵، واحد ۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =