هفته نامه یا لثارات نوشت:

جریان‌های مدعی حضور در انتخابات باید مرزبندی خود را با فتنه و فتنه‌گران به روشنی مشخص کنند. هیچ جریانی از این قاعده مستثنی نیست. جریان موسوم به اصلاح‌طلب هنوز مرزبندی اقدامی قابل توجه نشان نداده و جریان انحرافی نیز چشم به غفلت‌ها و بی‌توجهی‌های جریان اصولگرا را دارد تا شاید برای خود کلاهی دست و پا کند. اما اصولگرایان نیز از آفت غرور و سهم‌طلبی مصون نیستند و باید در این باره هوشیارانه و هوشمندانه رفتار کند. 

توهم جریان انحرافی برای 150 کرسی مجلس رویای کودکانه ای بیش نیست    

هفته نامه یالثارات در یادداشتی با اشاره به طرح ادعاهای جریان انحرافی برای تصاحب 150 کرسی در مجلس نهم آورده است: چنین ادعایی را یک جوک مضحک و طنز‌ بی‌مزه و ادعایی واهی و بی‌اساس، که ناشی از توهم و خراب و خیال و رویا‌پردازی صاحب چنین سخنی است باید دانست؛ لیکن خود جریان انحرافی از جمله لیدر آن، خیلی ناشیانه از عنصر قدرت برای کامیابی و نیل به این خیال خام بهره‌برداری نموده است. که با اندکی تأمل و تعمق در دخالت‌های بی‌حد و حساب لیدر جریان انحرافی، در سایر اختیارات ریاست جمهوری، از جمله عزل و نصب‌های استانداران و فرمانداران و نوع چینش چنین مسئولانی در بعضی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، این سو‌استفاده از قدرت کاملاً مشهود و ملموس می‌باشد. 

در ادامه این یادداشت آمده است: تا زمانی که ملت هوشمند و ولایتمدار و قدر‌شناس ایران اسلامی اعم از پایتخت‌نشین‌ها و شهر‌نشین‌ها و روستاییان بزرگوار، گوش به فرمان ولایت می‌باشند و چشم به انگشت اشاره ولایت دوخته‌اند؛ اگر بدون استثناء تمام استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهداران و حتی مسئولین برگزاری انتخابات هم، دست نشانده جریان انحرافی باشند، این جریان، فقط  در خواب و خیال و در حالت توهم می‌تواند تحقق چنین رویای کودکانه‌ای را تصور نماید.

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =