افزایش تعداد شهرهای با وضعیت زرد کرونا در اصفهان/ثبت ۳ فوتی

در حال حاضر ۹ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا یعنی خطر متوسط قرار گرفته است.

به گزارش خبرHنلاین از اصفهان بر اساس اعلام وزارت بهداشت در آخرین رنگ‌بندی در زمینه شیوع از ۱۱ تیر ماه ۹ شهرستان در استان اصفهان با وضعیت زرد ۱۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت آبی کرونایی است.

بر این اساس شهرستان‌های اردستان، دهاقان، سمیرم، فریدون‌شهر، مبارکه، نائین و نطنز، چادگان و تیران در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا هستند.

همچنین در حال حاضر اصفهان، آران و بیدگل، کاشان، برخوار، بوئین میاندشت، خوانسار، خمینی‌شهر، خور و بیابانک، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، لنجان و نجف‌آباد در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ثبت نشده است.

شناسایی ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

اما بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز ۱۱ تیر ماه تا امروز ۱۲ تیرماه تعداد ۲۵۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۲۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۲۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فوتی کرونا ثبت شده که سه نفر مبتلای قطعی و یک مورد مشکوک به کرونا بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۸۰۷ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۹۰ هزار و ۴۷۱ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۴۵۷ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۶۹۸ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۷۵۹ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۰ هزار و ۳۲۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =