۰ نفر
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
یاغی بارسا در آستانه تمدید/عکس

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، می‌گوید بارسلونا به تمدید قرارداد عثمان دمبله نزدیک شده و امضای او به‌زودی پای تمدید قراردادش قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه بارسلونا به تمدید قرارداد ستاره فرانسوی‌اش عثمان دمبله، بسیار نزدیک شده و می‌توان گفت دمبله به‌زودی پای برگه تمدید قرارداد را امضا خواهد کرد. بر اساس این گزارش، امضای تمدید قرارداد دمبله هیچگاه تا این اندازه نزدیک نبوده.

اسپورت می‌گوید دو طرف به توافق اصولی رسیده‌اند و تنها اختلافی جزئی بر سر مسائل مالی باقی مانده که ممکن است ظرف چند ساعت آینده برطرف شود. در نتیجه باید این انتظار را داشت که در ساعات آتی تمدید دمبله با بارسا رسما اعلام شود.

یاغی بارسا در آستانه تمدید/عکس

روزنامه چاپ کاتالونیا می‌گوید دمبله قراردادش با بارسا را دو ساله تمدید کرده و بنابراین، تا سال 2024 بازیکن این تیم خواهد بود.

کمپ آماده‌سازی پیش‌فصل بارسلونا ظرف روزهای آتی با هدایت ژاوی آغاز می‌شود و بارسلونا قصد دارد تمدید قرارداد دمبله را هر چه سریع‌تر رسمی کند تا این ستاره فرانسوی بتواند از روز اول شروع کمپ آماده‌سازی در اختیار ژاوی و کادر فنی‌اش باشد.

بارسلونا در هفته‌های اخیر که احتمال جدایی دمبله را می‌داد، برای پیدا کردن گزینه جانشین او در بازار جستجوی زیادی کرد ولی در نهایت به این نتیجه رسید که در حال حاضر، جذب بازیکنی به کیفیت عثمان دمبله با قیمتی در حد قیمت قرارداد فعلی او غیرممکن است. بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که حفظ دمبله چه از نظر ورزشی و چه از نظر مالی، بهترین گزینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =