دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روستاهای آسیب‌دیده از زلزله‌

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به نمایندگی از مردم جزیره با حضور در روستاهای زلزله‌زده استان هرمزگان گفت: مردم قشم در کنار آسیب دیدگان زلزله هستند.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی صبح امروز یک‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور در مناطق زلزله‌زده ضمن ابلاغ پیام همدردی و همراهی مردم جزیره اظهار داشت: مردم قشم نگران و علاقه‌مند به کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده خود هستند و برای تحقق این امر، منطقه آزاد قشم آماده تأمین بخشی از امکانات و لوازم ضروری مردم در این مناطق است.

وی با اشاره به روند مثبت مدیریت نیروهای امدادرسان بسیج، سپاه و دستگاه‌های خدمات رسان گفت: باوجودی که آسیب‌ها ۱۰۰ درصدی بوده اما همه در حد توان مشغول ارائه خدمت هستند.

فتح الهی از مردم و خیران کشور دعوت کرد تا در تأمین وسایل سرمایشی و مواد اولیه برای تهیه خوراک گرم مانند همیشه در کنار هم‌وطنان خود باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با تقدیر از مدیریت خوب نیروهای سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، قرارگاه مدینه منوره و نیروی دریایی سپاه افزود: مدیریت بهنگام و اصولی برای رساندن اقلام به مردم در مناطق آسیب‌دیده در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد قشم برای کمک به پروژه‌های ساخت و بازسازی منازل مسکونی در روستاهای آسیب‌دیده، پس از پایان دوره اسکان موقت، آماده هرگونه همکاری است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =