آخرین فرصت های استخدامی برای مهندسین عمران (تیر ۱۴۰۱)

مهندسان عمران مغز متفکران پشت ساخت پل‌ها، تونل‌ها، جاده‌ها، سدها و سیستم‌های تامین آب هستند. به عبارت دیگر، آنها زیرساخت‌هایی را که ما هر روز استفاده می‌کنیم، طراحی، ساخت، نظارت و نگهداری می‌کنند.

می‌توان گفت که برای فرصت‌های شغلی بسیار متنوعی می‌توان به مهندسان عمران نیاز داشت و شرکت‌ها در صنایع مختلف نیز، برای این منظور آگهی‌های استخدامی خود را منتشر می‌کنند.

اگر مهندس عمران هستید و دوست دارید به لیستی از فرصت‌های شغلی شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه تحصیلی خود دسترسی داشته باشید تا برای آنها اقدام کنید، در این مقاله ما را همراهی کنید. فرصت‌های شغلی برای استخدام مهندسین عمران در شاخه‌های مختلف در تیر ۱۴۰۱ در وب‌سایت ایران تلنت منتشر شده‌اند و شما می‌توانید با توجه به سابقه کاری، مهارت‌ها و همچنین مدرک تحصیلی خود، برای آنها رزومه ارسال کنید. در ادامه برخی از شرکت‌ها و شاخه‌های عمران در این فرصت‌های شغلی را عنوان خواهیم کرد تا بتوانید آنها را مشاهده و شانس استخدام خود را افزایش دهید.

چه شرکت‌های در تیر ماه به دنبال مهندسین عمران هستند؟

برای بسیاری از مهندسین عمران، شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران به عنوان هدف به شمار می‌آیند و دوست دارند تا با کار در این شرکت‌ها، به تجربه و مهارت‌های خود در این رشته بیفزایند. بسیاری از این شرکت‌ها ایران تلنت را برای انتشار آگهی‌های استخدامی خود انتخاب می‌کنند. برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که آگهی‌های استخدامی خود برای رشته عمران را در تیر ماه منتشر کرده‌اند به همراه موقعیت‌های شغلی آنها، عبارت‌اند از:

· کارشناس دفتر فنی عمران: گروه صنعتی و پژوهشی زر

· کارشناس عمران: توسعه معدنی و صنعتی صبانور

· سرپرست اجرا و نصب: کارینگتون

· سرپرست برنامه‌ریزی و کنترل پروژه (PMO): بین المللی عمران سریر

· کارشناس کنترل پروژه: تونل سد آریانا

· معاون مدیرعامل در اجرای پروژه‌های EPC: هیربد نیرو

· کارشناس عمران: هیدکو

· طراح عمران: مهندسی و ساختمانی پناه صنعت پارت

· مهندس عمران: لورچ

و دیگر شرکت‌ها و زیرشاخه‌های عمران که مطمئنا نمی‌توان تمام آنها را در این مقاله نام برد. اگر دوست دارید تا در این شرکت‌ها مشغول به کار شوید، همین امروز به ایران تلنت مراجعه کنید و آگهی‌های شغلی آنها را مشاهده و رزومه خود را ارسال کنید.

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید. لیست فرصت های شغلی منتشر شده برای استخدام مهندس عمران در سایت کاریابی ایران تلنت متنوع است و به همین خاطر، افراد با میزان سابقه‌های متفاوت و حتی شاخه‌های مختلف عمران می‌توانند برای آنها اقدام کنند. علاوه بر این، این امکان برای شما فراهم است تا در ایران تلنت رزومه خود را به صورت آنلاین و رایگان بسازید که مطابق با استانداردهای رزومه سازی در جهان است.

آینده تحصیل در رشته عمران و بازار کار عمران در ایران

بازار کار عمران طیف وسیعی از مشاغل را در بر می‌گیرد و می‌توان گفت که برای مهندسان عمران در ایران انتخاب‌های بسیاری برای فعالیت وجود دارد. از آنجایی که شاخه‌های مختلف عمران همگی در میان مشاغل پرتقاضا در بازار کار به شمار می‌آیند، می‌توان انتظار داشت که این رشته تا سال‌های آینده بازار کار خوبی برای فارغ‌التحصیلان خود داشته باشد. حیطه‌های شغلی هر مهندس عمران شامل موارد زیر می‌شود:

۱. طراحی و ساخت ساختمان‌های شهری

۲. راه سازی

۳. پل سازی

۴. محیط زیست

۵. سد سازی

۶. بازار کار مهندس عمران در منابع آب و مهندسی ژئوتکنیک

۷. شهرسازی و مشخص کردن ساختار خیابان‌های شهر

اما آینده تحصیل در رشته عمران تنها محدود مشاغل متنوع آن نمی‌شود و حقوق و دستمزد این شاخه از مهندسی نیز در داشتن آینده‌ی روشن در این رشته اثرگذار است. در صورتی که در این رشته تجربه کسب کنید و بیشتر روی مهارت‌های خود کار کنید، می‌توانید به حقوقی بالایی دست پیدا کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =