10 لیتر بر ثانیه به منابع تأمین آب شهرکها و نواحی صنعتی مازندران افزوده خواهد شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: با حفر چاه نیمه عمیق بمنظور تأمین آب واحدهای تولیدی آب بر در شهرک صنعتی لاریجان در سال جاری، 10 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب شهرکها و نواحی صنعتی مازندران افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یاسر امینی با اشاره به برنامه های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بر اساس برنامه عملیاتی و شاخصهای ارزیابی عملکرد، با تلاش و پیگیریهای بعمل ‌آمده، با حفر چاه نیمه عمیق در شهرک صنعتی لاریجان، در سال جاری 10 لیتر بر ثانیه به ظرفیت آب شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تأکید کرد: برای اجرای این پروژه عمرانی در شهرک صنعتی لاریجان مبلغ 6 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به استقرار صنایع آب بر در شهرک صنعتی لاریجان و معضل تأمین آب در سالهای گذشته، عملیات حفر چاه نیمه عمیق به روش دستی در زمینهای سخت همراه با گالری شعاعی، به عمق 40 متر بزودی در این شهرک صنعتی آغاز می شود.

امینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت تأمین آب شهرکها و نواحی صنعتی مازندران 839 لیتر بر ثانیه است که با حفر و بهره برداری چاه نیمه عمیق شهرک صنعتی لاریجان 10 لیتر بر ثانیه به این ظرفیت افزوده می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =