7 ارز دیجیتال آینده‌دار برای سرمایه گذاری

ارزهای دیجیتال آینده دار را می‌شناسید؟ به نظر شما به جز بیت کوین کدام یک از رمز ارزها، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند؟

هنگام جست‌وجوی بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار باید به چیزی بیش از قیمت و عملکرد گذشته رمز ارزها نگاه کرد. بنابراین برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری، اصول و کاربرد آنها را برای ارزیابی پایدار تجزیه و تحلیل کردیم. همچنین طراحی بلاک چین، توسعه دهندگان، توکنومیک، ارزش بازار و بسیاری از معیارهای دیگر را برای ارزیابی عوامل مهمی مانند امنیت آنها، مورد بررسی قرار دادیم.

معرفی 7 ارز دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری

پس از بررسی و ارزیابی، 7 مورد از ارزهای دیجیتال آینده دار به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب شدند. جامعه کریپتو بر این باور است که این رمزارزها بالاترین پتانسیل را برای بقای سال‌های آینده و حفظ روند صعودی فعلی خود دارند.

بیت کوین (BTC)

پادشاه همه ارزهای دیجیتال، بیت کوین ، اولین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال در بازار است. همچنین بزرگترین ارزش بازار را دارد. بیت کوین در میان ارزهای دیجیتال پرمعامله قرار می‌گیرد و نقدشوندگی را برای سرمایه‌گذاران تضمین می‌کند. اکثر آلتکوین‌ها از روند قیمت بیت کوین پیروی می‌کنند.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین هنوز از بالاترین سطح خود یعنی بیش از 69000 دلار پایین است، خرید آن در حال حاضر ممکن است سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده باشد. تنها 21 میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت، بنابراین با توجه به عرضه محدود، قیمت دارایی نیز افزایش می‌یابد. بیت کوین در حال حاضر نرخ تورم 1.7 درصدی دارد و این نرخ هر 4 سال یکبار با هاوینگ بیت کوین کاهش می‌یابد.

اتریوم (ETH)

اتریوم به‌عنوان ارز و پلتفرمی که قراردادهای هوشمند را به بخشی از واژگان بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده، از زمان معرفی خود در سال 2015، دستاوردهای عظیمی را به همراه داشته است. در حال حاضر تنها پس از بیت کوین از نظر ارزش بازار، اتریوم به یکی از پروژه‌های ارز دیجیتال مورد بحث در جهان تبدیل شده است.

بیشتر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با استفاده از شبکه اتریوم ساخته می‌شوند. بنابراین، هجوم خریداران NFT می‌تواند قیمت اتر را افزایش دهد. NFTها با استفاده از اتریوم خرید و فروش می‌شوند. هر چه سرمایه‌گذاران بیشتری بخواهند NFT بخرند، ممکن است تقاضا برای ETH بیشتر شود.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال ارزهای دیجیتال آینده دار هستند، باید اتریوم را به‌عنوان بخشی از سبد ارزهای دیجیتال خود در نظر بگیرند.

7 ارز دیجیتال آینده‌دار برای سرمایه گذاری

سولانا (SOL)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال آینده دار سولانا، در سال 2021 افزایش چشمگیری داشت. از پایین‌ترین سطح 1 دلاری که به سال 2021 منتهی می‌شود، سولانا اکنون بیش از 30 دلار در حال معامله است که البته از بیشترین قیمت تاریخی خود فاصله زیادی دارد. میلیاردها دلار ارز دیجیتال روی بلاک چین قفل شده است و سولانا را به یکی از بزرگترین بلاک چین‌ها برای تامین مالی غیرمتمرکز تبدیل می‌کند. بسیاری از سرمایه‌گذاران از بلاک چین سولانا برای NFT و DeFi استفاده می‌کنند.

مزیت اصلی Solana نسبت به سایر بلاک چین‌های قرارداد هوشمند، تمرکز آن بر مقیاس‌پذیری است. سولانا از مدل اجماع اثبات سهام در کنار اثبات تاریخچه برای پردازش هزاران تراکنش در ثانیه استفاده می‌کند. به‌علاوه، کارمزد تراکنش‌های سولانا حدود 99 درصد ارزان‌تر از اتریوم است و آن را به گزینه‌ای عالی برای تریدرها تبدیل می‌کند.

پولکادات (DOT)

پولکادات یک فناوری بلاک چین منبع باز است که توسط بنیاد Web3 سوئیس ایجاد شد و به شکل‌گیری یک وب غیرمتمرکز منبع باز، کاربردی و کاربرپسند کمک کرد.

از سال 2020، پولکادات به‌عنوان تعداد انگشت‌شماری از نرم افزارهای راه حل مبتنی بر رمزنگاری در تجارت بانکی آغاز به کار کرد. شبکه پولکادات برخلاف اینکه بخشی از Web3 است، زاییده فکر گاوین وود، یکی از اعضای تیم موسس اتریوم است. در نتیجه، پولکادات اغلب به‌عنوان «قاتل اتریوم» شناخته می‌شود.

DOT یک سکه ابزار بومی شبکه پولکادات است. جنبه بزرگ پولکادات قابلیت همکاری آن با بلاک چین‌های مختلف مستقل است. قابلیت تعامل یک اصطلاح گسترده است که در فضای کریپتو برای توصیف فرآیند تعامل بین دو یا چند بلاک چین مختلف استفاده می‌شود.

کاردانو (ADA)

کاردانو به دلیل استقبال اولیه از اعتبارسنجی اثبات سهام، قابل توجه است. این روش با حذف جنبه رقابتی و حل مشکل تأیید تراکنش موجود در پلتفرم‌هایی مانند بیت کوین، زمان تراکنش را تسریع می‌کند و مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی را کاهش می‌دهد. کاردانو همچنین مانند اتریوم برای فعال کردن قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز کار می‌کند، که ADA، سکه اصلی آن، قدرت را در دست دارد.

توکنADA در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بزرگ، به نسبت رشد کمی داشته است. در سال 2017، قیمت آن 0.02 دلار بود. در زمان نگارش این مطلب، قیمت ADA بیش از 7 دلار است که از حداکثر قیمت 50 دلاری خود فاصله زیادی دارد.

7 ارز دیجیتال آینده‌دار برای سرمایه گذاری

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین توکن اصلی یکی از سریع‌ترین و نوآورانه‌ترین اکوسیستم‌های بلاک چین، یعنی زنجیره هوشمند بایننس است. اگرچه در اواخر سال 2017 شروع به کار کرد، اما به پنجمین فناوری ارز دیجیتال باارزش و موفق‌ترین شبکه بلاک چین قرارداد هوشمند جدید تبدیل شد. این سطح از رشد یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد توکن‌های BNB یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند.

زنجیره هوشمند بایننس به‌طور مداوم بر روی بهبود شبکه خود کار می‌کند. بسیاری از فناوری‌های نوظهور کریپتو را مانند صرافی‌های غیرمتمرکز، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های DeFi و برنامه‌های Web3 را در خود جای داده است. همچنین ارتباط نزدیکی با صرافی بایننس، بزرگترین صرافی متمرکز دارد. همه اینها گویای پایداری این پروژه کریپتو و رشد قیمت BNB است.

یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ بهترین ارز دیجیتال بعدی است که باید در نظر گرفت. یونی سواپ بیشتر به دلیل صرافی غیرمتمرکز محبوب خود شناخته شده است، که به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به واسطه شخص ثالث بخرند و یا بفروشند. در نتیجه محبوبیت، یونی سواپ از اوایل سال 2022 بیشتر شد و ارزش بازار آن در حال حاضر و با وجود زمستان کریپتو نزدیک به 3 میلیارد دلار است.

ارزهای دیجیتال آینده دار را در این مطلب معرفی کردیم. بیت کوین، اتریوم، سولانا، پولکادات، کاردانو، بایننس کوین و یونی سواپ از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند که با انتخاب صرافی ارز دیجیتال مطمئن می‌توانید بهترین سرمایه‌گذاری را داشته باشید. شما کدام رمز ارز را انتخاب می‌کنید؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =