شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد

اعضای شورای شهر مسجدسلیمان پس از برگزاری جلسه در مورد وضعیت تعیین شهردار، رای به اصرار انتخاب خود یعنی روح الله جلیلی کردند.

به جگزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مسجدسلیمان ُ عزیزقلی زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در مورد اختلاف نظرهای ایجاد شده در شورا گفت: اختلاف نظر امری اجتناب ناپذیر است و لازم است با سعه صدر آنچه که منافع مردم را تامین می کند را با وجود تفاوت دیدگاه بپذیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان افزود: همه اعضای شورا بدنبال فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستند و مباحث مطروحه را باید به حساب دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به تامین مطالبات مردمی دانست

زمانپور با اشاره به تایید صلاحیت شهردار منتخب مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه پاسخ استعلامات مربوط به شهردار منتخب آمده است و دستگاه های مسئول تائید صلاحیت جناب مهندس روح الله جلیلی را تایید کردند و حالا ما منتظریم تا استاندار محترم نسبت به صدور حکم وی تسریع ببخشند.

وس افزود: :مطمئنا تسریع در صدور حکم شهردار منتخب سبب خواهد شد تا روند خدمات رسانی به مردم شتاب گیرد و امکان برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت برای رفع معضلات شهر فراهم می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مباحث پیش آمده بین بعضی اعضای شورای شهر و مدیرکل امور شهری اشاره کرد و گفت:خوشبختانه این موضوع نیز پس از گفت و گوهای مختلف حل شد و سوتفاهمات در این زمینه مرتفع شد.

وس در پایان گفت:من به همه مردم عزیز شهرم اطمینان می دهم که اعضای شورای شهر بر سر وعده های خود به مردم پایبند هستند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار می بندد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =