بردیف: تلاش می‌کنیم یکی از بهترین تیم‌های ایران باشیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: می‌دانم تراکتور یکی از پر هوادارترین تیم‌های ایران است و تلاش می‌کنیم یکی از بهترین و مهمترین تیم‌ها هم باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قربان بردیف در مراسم معارفه‌ اعضای کادرفنی، اظهار داشت: می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهمترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.

وی در خصوص دستیارانش، بیان کرد: آقای دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد. آقای دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند. ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از دستیارانم به خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

بردیف خطاب به بازیکنانش گفت: تراکتور مهمتر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچکترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است. من به شما باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیچ موفقیتی به دست نمی‌آید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =