دستگیری دوباره یک فوتبالیست به جرم تجاوز

ورزش سه نوشت: یک فوتبالیست لیگ برتر انگلیس که امروز به اتهام تجاوز دستگیر شده بود، در همان روز به اتهام تجاوز به فردی دیگر برای دومین بار بازداشت شد.

امروز صبح اعلام شد فوتبالیستی که در یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند به اتهام تجاوز از سوی پلیس انگلیس بازداشت شد. اما عجیب این که، فوتبالیست مورد اشاره بعد از آزاد شدن با قید وثیقه، بار دیگر، این بار به اتهام تجاوز به فردی دیگر دوباره بازداشت شده است.

نام این فوتبالیست لیگ برتری هنوز فاش نشده چرا که طبق قانون انگلیس، تا زمانی که اتهام این فوتبالیست در دادگاه اثبات نشده و او محکوم نشود رسانه‌ها مجاز به فاش کردن نام او نیستند.

روزنامه گاردین که به نام این فوتبالیست اشاره نکرده مدعی است او یکی از بازیکنان مشهوری است که در لیگ برتر بازی می‌کند. این فوتبالیست امروز ظهر بعد از دستگیری اولش به قید وثیقه آزاد شد و قرار بود در ماه آگوست در دادگاه حاضر شود. اما در همین حین خبر رسید که او بلافاصله به اتهام تجاوز به فردی دیگر دوباره بازداشت شده. او سپس با قرار وثیقه‌ای دیگر آزاد شده تا در زمان مقرر در دادگاه شرکت کند. او حالا باید به اتهام دو تجاوز در مقابل دادگاه قرار بگیرد.

روزنامه انگلیسی گاردین می‌گوید این متهم فردی است 29ساله که در یکی از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر بازی می‌کند. اطلاع دیگری که گاردین درباره این فوتبالیست فاش کرده این است که او امروز در خانه‌اش در شمال لندن بازداشت شده.

بر اساس گزارش گاردین، شکایت اول از این فوتبالیست به ماجرایی برمی‌گردد که ماه گذشته اتفاق افتاده. اما شکایت دوم از او به قضیه‌ای برمی‌گردد که تابستان گذشته رخ داده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =